Ndalimi i eksportit të makinave të përdorura nga BE – një sfidë shtesë për hajdutët
Ndalimi i eksportit të makinave të përdorura nga BE – një sfidë shtesë për hajdutët

Gjithashtu, çmimet e pjesëve të përdorura të këmbimit mund të rriten.
Megjithatë, një fokus në parandalimin e eksportit të automjeteve me defekt mund të rezultojë në makina të përdorura me cilësi më të mirë në vendet anëtare të BE-së. Kjo, nga ana tjetër, mund të justifikojë çmime më të larta për shkak të përmirësimit të besueshmërisë dhe veçorive të sigurisë.
Matas Bouzelis, një ekspert i industrisë së automobilave nga kompania e të dhënave të automjeteve carVertical, ndau njohuritë e tij mbi ndalimin dhe vuri në dukje se ndryshimi do ta bëjë jetën më të vështirë për hajdutët.
Vendimi për ndalimin e lëvizjes së automjeteve me defekt jashtë BE-së synon të parandalojë qarkullimin e automjeteve të pasigurta dhe jo të besueshme. Bouzelis shpjegon se ky rregull i ri mund të veprojë si një rregullore që kufizon tregun e zi.
“Gjëja më e rëndësishme është krijimi i një rregulloreje që do të ketë shumë pak boshllëqe”. Nëse zbatohet në mënyrë efektive, ndalimi mund të zvogëlojë disponueshmërinë e automjeteve të tilla në tregun e paligjshëm të makinave. Mund të ndikojë në furnizimin e automjeteve të cilësisë së ulët ose të paregjistruara në tregjet me shkallë të lartë të vjedhjes së makinave”, thotë Bouzelis.
Ndalimi i eksportit të automjeteve me defekt mund ta bëjë dukshëm më të vështirë për automjetet e vjedhura kalimin në BE. Automjetet duhet të plotësojnë standardet teknike për t’u eksportuar.
Në atë rast, mund të mohojë ose të ndërlikojë procesin e eksportit të makinave të vjedhura, pasi automjeteve të vjedhura shpesh u mungon dokumentacioni i duhur ose tashmë janë modifikuar.
Megjithatë, rrjetet kriminale të përfshira në eksportin e automjeteve të vjedhura ose në tregun e paligjshëm të makinave mund të rregullojnë operacionet e tyre në përgjigje të këtij ndalimi. Ata mund të fokusohen në burime ose metoda alternative të eksportimit të automjeteve, duke i zhvendosur aktivitetet e tyre në rajone me rregulla më pak të rrepta.
Vendimi i Bashkimit Evropian për të mos eksportuar automjete në fund të jetës në përgjithësi do të rezultojë në përdorim më të madh të materialeve të ricikluara. Për shembull, 25% e plastikës së përdorur për të ndërtuar një automjet të ri do të duhet të vijë nga riciklimi, nga të cilat 25% do të duhet të riciklohen nga automjeti në fund të jetës së tij të punës. Megjithatë, për sa i përket tregut të makinave të përdorura, ky vendim nuk do të ketë asnjë ndikim ose do të ketë një ndikim minimal në çmimet e makinave.
“Ndërsa autoritetet planifikojnë të ndalojnë eksportin e automjeteve në fund të jetës në tregje të tjera (jo të BE-së), në mënyrë të pashmangshme do të ketë një rritje të disponueshmërisë së pjesëve rezervë të përdorura. Shumica e përdoruesve të automjeteve dhe qytetarëve që jetojnë në vende jashtë BE-së do ta ndjejnë rritjen e çmimit për shkak të furnizimit të reduktuar të pjesëve të këmbimit”, thotë Matas Bouzelis nga carVertical.
Nëse këto vende marrin një numër të reduktuar të automjeteve me defekt, kjo mund të ndryshojë disponueshmërinë dhe llojet e automjeteve në tregjet e tyre.
Kjo mund t’i bëjë disa makina të pasigurta pak më të shtrenjta për t’u mirëmbajtur ose edhe të çojë në mungesa të pjesëve të këmbimit, që do të thotë se riparimet do të zgjasin më shumë se kurrë më parë.