Një grup i avokatëve të shëndetit publik nga e gjithë bota paralajmërojnë: Facebook duhet të heqë dorë nga planet e tij për të krijuar “Instagram Kids” – Instagram për fëmijë

Një letër nga Fushata për një Fëmijëri pa Komerciale, e nënshkruar nga 99 grupe dhe individë, pretendon se platforma “e fiksuar pas imazhit” është e rrezikshme për shëndetin dhe privatësinë e fëmijëve.

Planet për një Instagram për nën-13 vjeç janë diskutuar javët e fundit. Facebook, i cili zotëron Instagram, tha se do të “menaxhohej nga prindërit”.

“Fëmijët janë tashmë në internet dhe duan të lidhen me familjen dhe miqtë e tyre, të argëtohen dhe të mësojnë. Ne duam t’i ndihmojmë ata ta bëjnë atë në një mënyrë të sigurt dhe të përshtatshme për moshën dhe të gjejnë zgjidhje praktike për problemin e vazhdueshëm të industrisë së fëmijëve që gënjejnë për moshën e tyre për të hyrë në aplikacione” deklaruan nga Facebook.

“Ne jemi duke punuar në metoda të reja të verifikimit të moshës për të mbajtur fëmijët nën 13 vjeç larg Instagramit dhe sapo kemi filluar të eksplorojmë një përvojë në Instagram për fëmijët që është e përshtatshme për moshën dhe menaxhohet nga prindërit.

“Ne jemi dakord që çdo përvojë që zhvillojmë duhet t’i japë përparësi sigurisë dhe privatësisë së tyre dhe ne do të konsultohemi me ekspertë në zhvillimin e fëmijëve, sigurinë e fëmijëve dhe shëndetin mendor dhe mbrojtësit e privatësisë për ta informuar atë. Ne gjithashtu nuk do të shfaqim reklama të asnjë lloji në Instagram që do të zhvillohet për fëmijët nën 13 vjeç”.

Instagram rregullon gabimin që promovon përmbajtjen e dëmshme të dietës.Policia zbulon grupin ‘vetëvrasës’ të vajzës adoleshente në Instagram
Në mars, Buzzfeed raportoi për një post të brendshëm të kompanisë në të cilin drejtuesit diskutuan planet për të ndërtuar një version të aplikacionit për ndarjen e fotove që mund të përdoret nga fëmijët që janë nën moshën ligjore për t’u bashkuar me Instagram.

Facebook, së bashku me platformat e tjera të mediave sociale, është nën presion në rritje për të gjetur mënyra për të ndaluar bashkimin e fëmijëve nën-13 vjeç. Por fëmijët mund ta bëjnë këtë duke gënjyer për moshën e tyre.

Kathryn Montgomery, strateg i vjetër në grupin amerikan të të drejtave dixhitale Qendra për Demokraci Dixhitale, tha: “Facebook pretendon se krijimi i një Instagrami për fëmijët do t’i ndihmojë ata të jenë të sigurt në platformë.

“Por qëllimi i vërtetë i kompanisë është të zgjerojë ekskluzivitetin e saj fitimprurës dhe mjaft fitimprurës të Instagramit në një demografi edhe më të re, duke i prezantuar fëmijët në një mjedis të fuqishëm të komercializuar të mediave sociale që paraqet kërcënime serioze për privatësinë, shëndetin dhe mirëqenien e tyre.”

Raporti pretendon se Instagram është i lidhur me një rrezik në rritje të çrregullimeve të të ngrënit, ngacmimit kibernetik dhe çrregullimeve seksuale.

Vetëm këtë javë, Instagram u detyrua të kërkojë falje pasi një “gabim” do të thotë që përmbajtja e dietës u promovua tek përdoruesit me çrregullime të të ngrënit. Dhe babai i adoleshentes në Mbretërinë e Bashkuar Molly Russell, e cila mori jetën e saj në 2017, tha se platforma ishte pjesërisht përgjegjëse, sepse ajo kishte parë materiale në lidhje me depresionin dhe vetëvrasjen në të, edhe pse përmbajtja e tillë është e ndaluar.

Këtu përfshihet edhe gjigandi social YouTubeKids, i cili nuk tregon reklama, u kritikua së fundmi për “kontrabandë” në marketing dhe reklamim me vendosjen e produkteve.

Letra, drejtuar shefit të Facebook Mark Zuckerberg, është nënshkruar nga 35 organizata dhe 64 ekspertë individualë, përfshirë Qendrën e Informacionit të Privatësisë Elektronike, Planin Global të Veprimit dhe Kidscape.

Facebook nuk është platforma e vetme nën kritika për mënyrën se si i trajton të rinjtë.

Grupi Hollandez i privatësisë, Fondacioni për Kërkimin e Informacionit të Tregut ka pohuar se TikTok shkel privatësinë e fëmijëve sipas rregullave të GDPR. Ajo planifikon të paraqesë një ankesë zyrtare.

LEXO EDHE:

Back to top button