Një tjetër qytet i madh po prezanton një ndalim për makinat me lëndë djegëse fosile
Vendet skandinave e kanë vendosur vitin 2025 si një pikë kthese në elektrifikimin e transportit rrugor personal.
Dhe ndërsa jemi vite dritë larg një standardi të tillë dhe drejtojmë gjithnjë e më shumë automjete moderne në vend të makinave të vjetra, në pjesët e zhvilluara të Evropës, veçanërisht në veri, elektrifikimi ka marrë hov. Kështu, pas Norvegjisë, edhe Suedia do të inkurajojë ligjërisht elektromobilitetin.
Lajmet e SVT raportojnë se Stokholmi do të prezantojë një ndalim për makinat e pasagjerëve të fuqizuar nga lëndët djegëse fosile. Mjetet me benzinë dhe naftë do të ndalohen të hyjnë deri në 20 zona. Të vetmet mjete që do të lejohen në atë pjesë të qytetit janë makinat elektrike, kamionët hibridë dhe automjetet me qeliza karburanti. Kjo zonë do të zgjerohet me kalimin e kohës derisa të mbulojë të gjithë qytetin.
“Ne duam të krijojmë një mjedis më të mirë jetese për njerëzit që jetojnë dhe punojnë këtu,” i tha SVT deputeti lokal Lars Strömgren, i cili është përgjegjës për politikën e transportit, sipas një raporti të Bloomberg, i cili vuri në dyshim nëse lëvizja do të kishte një ndikim të madh . për shitjet e makinave elektrike në vend. Në fakt, Mobility Sweden u detyrua të ulte parashikimin e saj për shitjet e automjeteve elektrike deri në vitin 2023 nga 40 në një (ende solide) 35 përqind pasi klientët që luftojnë me koston e jetesës zgjedhin të mos blejnë automjete të reja elektrike.
Në përgjithësi, është mjaft e qartë se shumica e qyteteve evropiane së shpejti do të vendosin ndalime të tilla, të gjitha me qëllim që të rriten përpjekjet për të elektrizuar plotësisht Evropën brenda afatit të caktuar. Kur bëhet fjalë për vendin tonë, politika aktuale dhe situata e përgjithshme tregojnë se edhe në këtë plan do të mbetemi prapa. Ose ndoshta do të jemi edhe më “të avancuar” dhe do të zëvendësojmë makinat me biçikleta. Por kjo është një histori tjetër.