Njohja e anët negative dhe pozitive gjatë një interviste për punë mund të ndihmojë në shmangien e djegies së punës

Sipas një raporti të tetorit nga kompania Slack Future Forum Pulse, rreth 40% e punonjësve të anketuar thonë se janë “të djegur” në punë. Punonjësit që përjetojnë djegie janë 22% më të stresuar dhe nervozë në punë sesa ata që nuk e kanë këtë.

Ata gjithashtu nuk ndihen të lidhur me kompaninë dhe kolegët, tregoi hulumtimi.

Një nga faktorët kryesorë të djegies është lodhja mendore dhe fizike. Djegia në punë lidhet me depresionin, ankthin dhe pagjumësinë, dhe ndër problemet e tjera shëndetësore është stresi kronik që ndikon në shëndetin e zemrës, i cili mund të ndikojë në jetëgjatësinë.

Çfarë duhet të keni kujdes?

Gjëja e parë që duhet t’i kushtoni vëmendje kur pranoni një punë janë menaxherët e patrajnuar për të njohur dhe për të zbutur djegien. Menaxherët që nuk i nënshtrohen trajnimit për shëndetin mendor nuk do të kenë një kuptim të mirë të asaj që do të thotë djegia dhe si mund të ndikojë tek punonjësit.

Sinjali tjetër është kërkesa që ju duhet të jeni gjithmonë në dispozicion, në çdo kohë. Duhet të jeni të kujdesshëm me punëdhënësit që presin që punëtorët të jenë në dispozicion jashtë orarit të punës.

Marrja e mesazheve dhe telefonatave jashtë orarit të punës mjegullon kufirin mes privatit dhe biznesit. Një ndarje e shëndetshme kohore midis privatit dhe biznesit ju lejon të ruani ekuilibrin dhe të reduktoni shanset e djegies.

Sinjali tjetër paralajmërues është lavdërimi për punën e tepërt. Kjo dërgon një mesazh se pritshmëritë nga punonjësit janë veçanërisht të larta, ndaj punonjësi duhet të vazhdojë me të njëjtin ritëm.

Mund të barazojë shumë shpejt punën me identitetin, paralajmërojnë ekspertët. Duhet të dihet se çfarë është në radhë të parë për ne, dhe kjo jemi ne vetë.

Cilat janë sinjalet e mira për punën në kompani?

Investimi te punonjësit, kompanitë që organizojnë trajnime dhe seminare për aftësitë i ndihmojnë punonjësit e tyre të fitojnë njohuri dhe aftësi për komunikim më efektiv të ndërsjellë dhe menaxhim të shëndetshëm të konflikteve.

Punëtori të tilla ndihmojnë punonjësit të krijojnë marrëdhënie pune më të forta dhe më të shëndetshme, gjë që redukton stresin në vendin e punës.

Dhe më e rëndësishmja, është e rëndësishme të jeni të vetëdijshëm për gjendjen tuaj dhe të kërkoni ndihmë kur përballeni me djegie. Dhe një ndihmë e vogël mund të thotë shumë për dikë.

LEXO EDHE:

Back to top button