Numri në rritje i kompanive në Japoni që përdorin inteligjencën artificiale në vend të punëtorëve: Arsyeja është e qartë, por edhe tronditëse
Numri në rritje i kompanive në Japoni që përdorin inteligjencën artificiale në vend të punëtorëve: Arsyeja është e qartë, por edhe tronditëse

Një numër kompanish japoneze kanë filluar së fundmi të përdorin inteligjencën artificiale (AI) për t’u marrë me mungesat e fuqisë punëtore, duke përfshirë kompaninë e IT-së Fujitsu dhe shitësin e pjesëve të automjeteve Autobucks.
Dy firmat filluan testet e përbashkëta të AI në gusht dhe po përdorin një asistent të quajtur “Rachel” që mund të rekomandojë produkte bazuar në llojin e shërbimit që i nevojitet një klienti, modelin e makinës dhe inventarin e disponueshëm, raporton agjencia e lajmeve Kyodo.

“Njerëzit janë ende të nevojshëm për të zëvendësuar pjesët, por inteligjenca artificiale ndihmon duke rekomanduar produkte”, tha një përfaqësues i filialit të Fujitsu.
Kompania japoneze e IT-së Oki Electric Industry dhe Kyushu Railway Company gjithashtu kanë filluar të përdorin asistencën e inteligjencës artificiale që flet tre gjuhë – japoneze, anglisht dhe kinezisht – për të ndihmuar pasagjerët gjatë udhëtimeve të tyre.
Në të njëjtën kohë, startup-i me bazë në Tokio Sapeet krijoi inteligjencën artificiale për të trajnuar stafin e shërbimit ndaj klientit dhe ai projekt u zbatua në një dyqan bizhuterish në korrik.