Nxehtësia mund ta “vrasë” filtrin tuaj DPF: Ja si ta shmangni fatkeqësinë!
Nxehtësia mund ta "vrasë" filtrin tuaj DPF: Ja si ta shmangni fatkeqësinë!

Temperaturat përvëluese nuk shkatërrojnë vetëm gomat dhe bateritë tuaja – filtri juaj i grimcave të naftës mund të jetë viktima e radhës e vapës së verës. Ekspertët paralajmërojnë se kombinimi i temperaturave ekstreme dhe drejtimit të automjeteve në qytet krijon stuhinë e përsosur për një nga dështimet më të kushtueshme të automjeteve me naftë.
Në vapë ekstreme, motorët me naftë shtyhen deri në limit. Temperaturat e larta të jashtme bëjnë që motori të nxehet edhe më shumë, dhe filtri DPF – i cili tashmë funksionon në temperatura deri në 600 gradë Celsius – bëhet edhe më i ngarkuar. Problemi lind kur ky filtër i mbingarkuar përballet me kushtet e drejtimit në qytet.
Kur temperatura jashtë është mbi 35 gradë dhe po udhëtoni në distanca të shkurtra nëpër qytet, filtri DPF nuk mund ta kryejë procesin e rigjenerimit – djegien automatike të blozës që është grumbulluar në të. Rezultati është një filtër i bllokuar që mund t’ju kushtojë shtrenjtë.
Simptomat më të zakonshme të një problemi me DPF gjatë motit të nxehtë përfshijnë një dritë kontrolli të ndezur të motorrit , një rënie të dukshme të fuqisë së automjetit, rritje të konsumit të karburantit dhe një erë të keqe nga tubi i shkarkimit. Nëse vini re ndonjë nga këto shenja, mos prisni – çdo ditë vonesë e bën riparimin më të kushtueshëm.
Si ta mbroni filtrin DPF nga nxehtësia e verës
Çelësi është drejtimi në autostradë – kaloni 20-30 minuta në rrugë të hapur me shpejtësi mbi 80 km/orë të paktën një herë në javë. Ky funksionim “i thellë” i lejon filtrit të arrijë temperaturën e nevojshme të rigjenerimit dhe të pastrohet nga bloza e akumuluar .
Ekspertët e shërbimit rekomandojnë përdorimin e aditivëve pastrues DPF gjatë muajve të ngrohtë. Këta aditivë, të cilët shtohen në rezervuar, ndihmojnë procesin e rigjenerimit dhe mund të zgjasin jetëgjatësinë e filtrit. Megjithatë, mos e përdorni kurrë aditivin nëse filtri është tashmë plotësisht i bllokuar.
Kontrolloni rregullisht nivelin e vajit të motorrit – ai konsumohet më shpejt në mot të nxehtë dhe mungesa e vajit mund ta dëmtojë më tej filtrin DPF . Gjithashtu, shmangni udhëtimet e shpeshta të shkurtra në qytet kur temperaturat janë ekstreme.
Ruajtja e filtrit DPF në nxehtësi – këshilla që qendrat e shërbimit i fshehin
Shumë qendra shërbimi nuk do t’ju tregojnë se rigjenerimi i detyruar mund të zgjidhë problemin e bllokimit të filtrit, edhe kur situata është serioze. Ky proces, i cili zgjat rreth 30 minuta, e detyron filtrin të nxehet në temperaturën maksimale dhe të djegë blozën .
Megjithatë, rigjenerimi i detyruar nuk është gjithmonë i mundur. Nëse filtri është më shumë se 80% i bllokuar, e vetmja mundësi është heqja dhe pastrimi profesional, i cili kushton dukshëm më pak sesa blerja e një të riu.
Gjithashtu, mos e hiqni kurrë plotësisht filtrin DPF . Përveçse do të shkaktojë probleme gjatë inspektimeve teknike, makina juaj do të konsumojë më shumë karburant dhe motori do të konsumohet më shpejt pa mbrojtjen e nevojshme.