Nxehtësia mund ta “vrasë” filtrin tuaj DPF: Ja si ta shmangni fatkeqësinë!

Nxehtësia mund ta "vrasë" filtrin tuaj DPF: Ja si ta shmangni fatkeqësinë!

Temperaturat përvëluese nuk shkatërrojnë vetëm gomat dhe bateritë tuaja – filtri juaj i grimcave të naftës mund të jetë viktima e radhës e vapës së verës. Ekspertët paralajmërojnë se kombinimi i temperaturave ekstreme dhe drejtimit të automjeteve në qytet krijon stuhinë e përsosur për një nga dështimet më të kushtueshme të automjeteve me naftë.

Në vapë ekstreme, motorët me naftë shtyhen deri në limit. Temperaturat e larta të jashtme bëjnë që motori të nxehet edhe më shumë, dhe filtri DPF – i cili tashmë funksionon në temperatura deri në 600 gradë Celsius – bëhet edhe më i ngarkuar. Problemi lind kur ky filtër i mbingarkuar përballet me kushtet e drejtimit në qytet.

Kur temperatura jashtë është mbi 35 gradë dhe po udhëtoni në distanca të shkurtra nëpër qytet,  filtri DPF  nuk mund ta kryejë procesin e rigjenerimit – djegien automatike të blozës që është grumbulluar në të. Rezultati është një filtër i bllokuar që mund t’ju kushtojë shtrenjtë.

Simptomat më të zakonshme të një problemi me DPF gjatë motit të nxehtë përfshijnë një dritë kontrolli të ndezur të motorrit një rënie të dukshme të fuqisë së automjetit, rritje të konsumit të karburantit dhe një erë të keqe nga tubi i shkarkimit. Nëse vini re ndonjë nga këto shenja, mos prisni – çdo ditë vonesë e bën riparimin më të kushtueshëm.

Si ta mbroni  filtrin DPF  nga nxehtësia e verës

Çelësi është drejtimi në autostradë – kaloni 20-30 minuta në rrugë të hapur me shpejtësi mbi 80 km/orë të paktën një herë në javë. Ky funksionim “i thellë” i lejon filtrit të arrijë temperaturën e nevojshme të rigjenerimit dhe të pastrohet nga bloza akumuluar .

Ekspertët e shërbimit rekomandojnë përdorimin e aditivëve pastrues  DPF  gjatë muajve të ngrohtë. Këta aditivë, të cilët shtohen në rezervuar, ndihmojnë procesin e rigjenerimit dhe mund të zgjasin jetëgjatësinë e filtrit. Megjithatë, mos e përdorni kurrë aditivin nëse filtri është tashmë plotësisht i bllokuar.

Kontrolloni rregullisht nivelin e vajit të motorrit – ai konsumohet më shpejt në mot të nxehtë dhe mungesa e vajit mund ta dëmtojë më tej filtrin DPF . Gjithashtu, shmangni udhëtimet e shpeshta të shkurtra në qytet kur temperaturat janë ekstreme.

Ruajtja e filtrit DPF në nxehtësi – këshilla që qendrat e shërbimit i fshehin

Shumë qendra shërbimi nuk do t’ju tregojnë se rigjenerimi i detyruar mund të zgjidhë problemin e bllokimit të filtrit, edhe kur situata është serioze. Ky proces, i cili zgjat rreth 30 minuta, e detyron filtrin të nxehet në temperaturën maksimale dhe të djegë blozën .

Megjithatë, rigjenerimi i detyruar nuk është gjithmonë i mundur. Nëse filtri është më shumë se 80% i bllokuar, e vetmja mundësi është heqja dhe pastrimi profesional, i cili kushton dukshëm më pak sesa blerja e një të riu.

Gjithashtu, mos e hiqni kurrë  plotësisht filtrin DPF  . Përveçse do të shkaktojë probleme gjatë inspektimeve teknike, makina juaj do të konsumojë më shumë karburant dhe motori do të konsumohet më shpejt pa mbrojtjen e nevojshme.

LEXO EDHE:

Back to top button