Pothuajse gjysma e përdoruesve nga ky vend përdorin CHATGPT! Shikoni të gjithë listën – do të habiteni me rezultatet
Vendet e reja me njohuri më të larta teknologjike përdorin ChatGPT gjithnjë e më shpesh, ndërsa vendet e vjetra e përdorin atë më shumë për argëtim dhe eksperimente.

Kanë kaluar pothuajse dy vjet të plota që kur OpenAI publikoi ChatGPT, duke nisur revolucionin gjenerues të AI. Përdoruesit po rreshtohen për të përdorur ChatGPT, duke ndezur një garë të AI midis të paktën tre kompanive kryesore të teknologjisë.
Por tani që euforia fillestare është shuar, çfarë mendon publiku i gjerë për këtë teknologji të re?

Përqindja e përdoruesve që përdorin ChatGPT në vende të ndryshme anembanë botës përfaqësohet vizualisht. Këto të dhëna vijnë nga Anketa Globale e Ndjesisë së Konsumatorit të Boston Consulting Group (CCI Global Consumer Sentiment Survey 2023).
Ndër vendet e anketuara, India ka përqindjen më të lartë (45%) të njerëzve që përdorin ChatGPT.

Kjo mund të jetë pjesërisht për shkak të numrit të madh të punëve në IT në këtë vend, ku ChatGPT mund të jetë një mjet i vlefshëm.
Një korrelacion që shfaqet në këtë grup të dhënash është se vendet që janë më të reja në krahasim me moshën mesatare të popullsisë priren të përdorin më shumë ChatGPT, me gjasë për shkak të një popullsie më të re dhe më të aftë për teknologjinë.

Ky korrelacion reflektohet edhe në mënyrën se si përdoren mjetet e inteligjencës artificiale. Për shembull, të anketuarit në Indi dhe Filipine (ku përdorimi i ChatGPT është më i lartë) përdorin AI për qëllime specifike: ndihmë kërkimore ose si një asistent personal virtual.
Në të kundërt, sipas BCG, të anketuarit në SHBA dhe Gjermani (ku përdorimi i ChatGPT është më i ulët) kryesisht “luajnë me të”.

Për përdoruesit e AI përtej efektit të risisë, “plotësimi i nevojave të paplotësuara” është një temë kryesore. Kjo mund të nënkuptojë krijimin e qëllimeve financiare, gjetjen e rekomandimeve të personalizuara ose kërkimin e artikujve të ngjashëm me ato që kanë tashmë.
Në përgjithësi, rreth 40% e të gjithë të anketuarve thanë se ishin të ngazëllyer për AI, 28% ishin të konfliktuar për të, ndërsa 29% ishin të shqetësuar.