Pothuajse gjysma e pronarëve të makinave elektrike në SHBA duan t’u kthehen makinave klasike

Pothuajse gjysma e pronarëve të makinave elektrike në SHBA duan t'u kthehen makinave klasike

Problemet e karikimit po bëjnë që gati gjysma e pronarëve të automjeteve elektrike (EV) në SHBA të mendojnë të kthehen në makina me karburant fosile, duke sinjalizuar probleme për tranzicionin EV.

Një studim i firmës amerikane McKinsey zbuloi se 46 për qind e pronarëve amerikanë të EV ka të ngjarë të kthehen në automjete klasike me djegie të brendshme, krahasuar me një mesatare globale prej 29 për qind. Arsyeja kryesore e përmendur nga të anketuarit ishte mungesa e infrastrukturës së tarifimit, e ndjekur nga tarifimi i pamjaftueshëm i brendshëm dhe sfidat e udhëtimit në distanca më të gjata. Ndërsa shqetësimet në lidhje me rrezen dhe aksesin në karikim kanë qenë gjithmonë pengesa të rëndësishme, zbulimi i potencialit që ato mund t’i kthejnë pronarët e automjeteve elektrike drejt automjeteve klasike është një problem i ri.

Megjithëse interesi për automjetet elektrike mbetet i lartë, modelet e disponueshme janë shpesh shumë të mëdha, të shtrenjta dhe jopraktike për të zëvendësuar makinat tradicionale.

Prodhuesit e automjeteve po përpiqen të përshtaten për të tërhequr blerës të rinj mes një ndryshimi tregu. Rënia e shitjeve kanë prekur të gjithë, nga Ford në Tesla, duke i detyruar ata të rimendojnë planet e tyre afatgjata për automjetet elektrike.

Pavarësisht përparimeve në gamën e baterive EV dhe shpejtësinë e karikimit, boshllëqet e rëndësishme të infrastrukturës e bëjnë të vështirë lëvizjen në disa zona pa një automjet klasik.

Studimi thekson se problemi është veçanërisht i mprehtë në SHBA, ku gati gjysma e të anketuarve po mendojnë të braktisin automjetet elektrike, pak pas Australisë, ku 49 për qind e të anketuarve dhanë këtë përgjigje.

Infrastruktura e tarifimit në SHBA ka qenë prej kohësh një çështje djegëse. Pavarësisht investimeve të fundit nga industria e automobilave, të cilat kanë çuar në një rritje të numrit të karikuesve publikë, ato sipërmarrje shpesh kanë qenë joprofitabile. Administrata Biden ka ndarë 7.5 miliardë dollarë për infrastrukturën e karikimit, me synimin për të shtuar 500,000 karikues deri në vitin 2030. Megjithatë, përparimi ka qenë i ngadaltë, me vetëm një pjesë të vogël të stacioneve që funksionojnë që nga miratimi i financimit dy vjet më parë.

Zgjidhja e problemit të infrastrukturës së karikimit është tashmë e lartë në listën prioritare të industrisë kur bëhet fjalë për heqjen e pengesave, por fakti që mund të çaktivizojë pronarët ekzistues të automjeteve elektrike vetëm sa e përkeqëson problemin. Ky shqetësim nënvizon urgjencën e përmirësimit të zgjidhjeve të karikimit për të mbështetur përdoruesit aktualë dhe të ardhshëm të automjeteve elektrike.

LEXO EDHE:

Back to top button