Qytet brenda një qyteti: Një mrekulli arkitekturore prej 9 miliardë dollarësh

Një nga megaprojektet më të mëdha në Azi është ndërtimi i një qyteti brenda një qyteti në Malajzi. Distrikti i ri rezidencial dhe i biznesit do të jetë një nga vendet më moderne dhe më të përshtatshme për të jetuar në Azi dhe madje edhe në botë.

Kryeqyteti i Malajzisë, Kuala Lumpur, është zhvilluar shumë shpejt në gjashtëdhjetë vitet e fundit. Përveç që ka zyrtarisht rrokaqiellin më të lartë në botë për gjashtë vjet, ndërtesa e dytë më e lartë në botë është aktualisht në ndërtim e sipër. Rajoni Metropolitane i Kuala Lumpurit është rajoni me rritje më të shpejtë në Azinë Juglindore. Në shekullin e 19-të, Kuala Lumpur ishte vetëm një qytet i vogël minierash, dhe sot është qendra e kulturës dhe ekonomisë së rajonit. Kuala Lumpur filloi ndërtimin e megastrukturave për t’u bërë superfuqia kryesore e Azisë.

Që nga fitimi i pavarësisë nga Britania në vitet ’50, Malajzia ka qenë në një trajektore në rritje. Duke modernizuar ekonominë e tij dhe duke u bërë një qendër kryesore për tregtinë dhe investimet, vendi ka ndërtuar disa nga ndërtesat më të larta në botë, duke forcuar reputacionin e tij ndërkombëtar. Në vitet ’80 dhe ’90, Malajzia kishte një nga ekonomitë me rritje më të shpejtë në botë, dhe megjithëse kjo është ngadalësuar, ajo ende ka ambicie të mëdha për rritje.

Disa nga emrat më të mëdhenj në sektorin bankar, si HSBC dhe Prudential, kanë njoftuar tashmë selitë e reja në TRX. Krahas ambienteve të biznesit, qarku do të mbushet me rezidenca luksoze, dyqane, ambiente çlodhëse, qendra kulturore dhe gati një e katërta e rrethit të ri do të jetë zona e gjelbër. Projekti mban emrin e kryeministrit të dytë të Malajzisë, Tun Abdul Razak Hussein, dhe vendndodhjes së tij pranë autostradës Jalan Tun Razak.

Kompleksi prej 17 hektarësh përfshin gjashtë kulla banimi, një ndërtesë zyrash, një qendër tregtare, një hotel dhe një park dhjetë hektarësh. Shumica e qyteteve të mëdha do të luftonin për të gjetur hapësirë ​​në qendrat e tyre të qyteteve për një park të kësaj madhësie, dhe Kuala Lumpur nuk është ndryshe. Kjo është arsyeja pse projektuesit vendosën ta vendosin atë në çati, me gjelbërim të harlisur në kaskadë në hapësirat e tjera publike në lagje.

Veçoritë e gjelbra të TRX nuk janë vetëm parqe, pasi qëndrueshmëria ishte thelbësore për projektimin dhe ndërtimin e të gjithë zonës. Ajo gjithashtu ka një fabrikë për trajtimin dhe riciklimin e ujërave të zeza – e para e këtij lloji në Azinë Juglindore. TRX parashikon se do të reduktojë konsumin e ujit me rreth 500 milionë litra çdo vit në krahasim me vendbanimet tipike të kësaj madhësie.

Shumë nga materialet e ndërtimit të përdorura në Distriktin Financiar riciklohen ose merren në vend. Shumë sipërfaqe ndërtesash trajtohen në mënyrë që më pak nxehtësi nga dielli të hyjë në dhoma, në mënyrë që të përdoret më pak energji për t’i ftohur ato.

Një tipar mjaft i dukshëm i lagjes ka përfunduar prej disa kohësh, një strukturë që fjalë për fjalë ngrihet mbi pjesën tjetër. Quhet The Exchange 106 dhe është ndërtesa e tretë më e lartë në Malajzi. Ishte një nga ndërtesat e para që hapi dyert këtu në 2019 dhe ka një kurorë xhami prej 48 metrash që qëndron mbi 95 kate të hapësirës për zyra. Projekti zgjati vetëm tre vjet, që është e shkurtër për një ndërtesë të kësaj madhësie, dhe ndërtimi u drejtua nga China State Construction Engineering. Falë pllakës së saj të dyshemesë pa kolona, ​​ndërtesa ofron një nga hapësirat më të mëdha në Malajzi.

Një zonë e tillë biznesi, moderne nuk mund të funksiononte pa lidhje të mira transporti me pjesën tjetër të Kuala Lumpur. Përveçse është lehtësisht i aksesueshëm me makinë dhe autobus nga gjashtë rrugë dhe autostrada kryesore, TRX është gjithashtu i lidhur mirë me hekurudhë. Në zonë, gjithçka është shumë afër, një distancë maksimale prej pesë minutash në këmbë. Edhe pse ka ende shumë për të bërë në ndërtimin e rajonit, pothuajse e gjithë infrastruktura është ndërtuar.

U ndërtuan rrugë të reja, u modernizuan ato ekzistuese dhe u shtuan shtigje për këmbësorë brenda dhe përreth vendbanimit. Kjo përfshin një urë të re rrugore që do të ndërtohej mbi një nga ato autostrada, duke lidhur pjesën e biznesit të zonës me zonën e banimit (bashkimi i pjesës rezidenciale dhe komerciale të TRX mund të shihet në imazhin më poshtë). Ura duhej të ndërtohej natën sepse për ndërtim përdorej vinçi më i madh në vend, ndaj u desh të mbylleshin rrugët përreth.

Edhe pse sot gjithçka po shkon sipas planit, në fillim projekti thuajse u anulua. Në vitin 2015, TRX u përfshi në një skandal të madh që pothuajse ndaloi ndërtimin. 1MDB, fondi i pasurisë sovrane që ishte një nga burimet kryesore të kapitalit të tij, u zbulua se kishte përvetësuar rreth 4.5 miliardë dollarë amerikanë, duke e drejtuar atë te zyrtarët qeveritarë dhe bankierët. Lajmi shkaktoi zemërim në të gjithë vendin dhe ish-kryeministri Najib Razak u dënua me 12 vjet burg.

Në vend që ta linte projektin me një faturë të madhe kompensimi dhe një rrokaqiell të braktisur në mes të qytetit, qeveria pagoi paratë e munguara, duke lejuar TRX të vazhdojë. Sot, gjërat janë rikthyer në ritëm të plotë, me më shumë ndërtime që po zhvillohen në një vend nga sa do të prisnit në të gjithë qytetin.

 

 

LEXO EDHE:

Back to top button