Rripat e rinj të sigurimit: Rregullohen në madhësi të ndryshme të trupit

Njerëzit e moshuar, të cilët kanë një rrezik më të lartë të lëndimit për shkak të ndryshimeve të lidhura me moshën në strukturën e kockave, mund të përfitojnë gjithashtu nga kjo

Me sistemin e ri të rripave të sigurimit, ZF do të mundësojë një rregullim të përmirësuar dukshëm të rripit të sigurimit në madhësinë dhe peshën trupore të pasagjerëve të automjetit.

Kufizuesi i ngarkesës me shumë faza (MSLL) është një sistem i ri për rregullim individual. Ndihmon në reduktimin e pasojave të aksidenteve për të gjithë pasagjerët dhe u mundëson prodhuesve të makinave të përmbushin kërkesat e shtuara të sigurisë të NCAP Vision 2030.

Sistemi e kthen rripin e sigurimit me kufizuesin e forcës MSLL, i cili mund të fiket, në një pajisje sigurie inteligjente që mund të kontrollohet në mënyrë fleksibël.

Sistemet moderne të sigurisë tashmë ndërhyjnë në aksidente në një fazë shumë të hershme. Në rast të një përplasjeje të afërt, rripi i sigurimit shtrëngohet rreth trupit përpara përplasjes (tensionimi paraprak) për të zvogëluar dobësimin e rripit dhe për të ngadalësuar në mënyrë të kontrollueshme trupin pas përplasjes dhe për ta drejtuar atë në airbag.

Në të ardhmen, testi i përplasjes NCAP do të kërkojë mbrojtje edhe më të mirë për pasagjerët individualë të automjetit.

Për të reduktuar forcat që veprojnë në trup në rast aksidenti, shumë sisteme të rripave të sigurimit tashmë kanë një kufizues ngarkese të kontrolluar me dy faza (SLL).

Për të ofruar edhe më shumë fleksibilitet, ZF tani ofron tensionuesin e rripit me një Kufizues të Ngarkesës me Shumë Variable (MSLL). Ka një dizajn me shumë faza dhe mund të ndryshojë edhe më mirë intensitetin e forcës lidhëse të trupit gjatë goditjes.

Sistemi lejon një përgjigje individuale në lidhje me njerëzit me ndërtime të ndryshme dhe kontroll adekuat të forcës së rripit.

Në të ardhmen, imazhi me sensor i pjesës së brendshme do të aplikohet për të njohur edhe më mirë se cilët njerëz janë ulur ku dhe cilat forca të rripit të sigurimit duhet të aplikohen individualisht në rast të një përplasjeje të rëndë ose të vogël.

Për këtë do të përdoren burime të ndryshme: përveç kamerave të brendshme, të cilat, për shembull, zbulojnë kur shoferi kontrollon sistemin e informacionit argëtues me dorën e djathtë ose e kthen kokën drejt pasagjerëve në sediljet e pasme, vetë sistemi i rripave mund të sigurojë informacion të vlefshëm.

Kjo për shkak se sensorët në rrip mund të matin gjatësinë e zgjatjes së rripit dhe kështu të lejojnë të bëhen konkluzione për perimetrin e trupit dhe rrjedhimisht gjatësinë dhe peshën e personit.

Përveç kësaj, ekziston një lidhje me sistemet e sigurisë aktive dhe sensorët e tyre jashtë automjetit – nga kamerat te radarët. Për një sistem sigurie rrjeti, për shembull, është e rëndësishme të dihet nga cili drejtim vjen sulmi.

Në këtë mënyrë, MSLL mund t’u ofrojë njerëzve të vegjël dhe të lehtë mbrojtje individuale të përshtatur më mirë në rast të një aksidenti me ashpërsi mesatare (me një shpejtësi përplasjeje deri në 35 km/h). Kjo vlen, për shembull, për fëmijët në sediljen e pasme.

Njerëzit e moshuar, të cilët kanë një rrezik më të lartë të lëndimit për shkak të ndryshimeve të lidhura me moshën në strukturën e kockave, gjithashtu mund të përfitojnë nga kjo.

Sistemi gjithashtu ka potencialin për të përmirësuar sigurinë e pasagjerëve më të rëndë.

LEXO EDHE:

Back to top button