Sa mund të fitoni në Instagram?
Si të filloni një biznes privat? Epo, sipas atyre që kanë hyrë në këto ujëra, hapi më i rëndësishëm është të hapni faqen tuaj në Instagram.
Kjo platformë online nuk është si Facebooku, komunikimi me të afërmit jashtë vendit, albumi ku ngarkon fotografi e kështu me radhë. Instagram prej kohësh është bërë platforma në botën online që është hapësira më e madhe për reklamim. Aty pozicionohen edhe blogerët dhe influencuesit e ushqimit, blogerët e udhëtimeve dhe të gjithë fitojnë pjesën e tyre të byrekut, i cili gjithashtu po bëhet gjithnjë e më i madh çdo vit. Sepse, siç pretendojnë ekspertët e marketingut, kompanitë dhe markat po drejtojnë gjithnjë e më shumë fonde nga buxhetet e tyre të reklamave ose përmes ndikuesve.
Për të filluar, ekzistojnë kategori – mikro, makro dhe influencues të mëdhenj. Siç thotë eksperti i marketingut me ndikim për Politikën Serbe, kompanitë shpesh zgjedhin mikro-ndikues që kanë nga 10,000 deri në 50,000 ndjekës.
“Këta janë profile, njerëz që mund të kenë më pak ndjekës, por është një komunitet i qëndrueshëm dhe ndikimi i këtyre njerëzve merret seriozisht”. Dhe bashkëpunime të tilla janë vërtet të suksesshme. Sot, Instagram është kthyer në një biznes serioz për shumë njerëz. “Individët mund të bëjnë vërtet para”, thotë një ekspert, ndërsa për publikun dihet se influencuesit mund të paguajnë nga disa qindra deri në disa mijëra euro.
Sigurisht që çmimi varet nga lloji i produktit, qëllimi, qëllimi, numri i ndjekësve, qoftë bashkëpunim afatshkurtër apo afatgjatë, fushatë… secili ka listën e tij të çmimeve. Klientët lidhen me influencuesit në mënyrë të drejtpërdrejtë ose të tërthortë përmes agjencive të ndryshme të marketingut të cilët janë shumë të kujdesshëm dhe të kujdesshëm në këtë pjesë të biznesit.