Sa shoferë nuk e kuptojnë teknologjinë moderne të veturave?
Sa shoferë nuk e kuptojnë teknologjinë moderne të veturave?

Çdo shofer i katërt është i pakënaqur me teknologjinë në makinat e reja. Në veçanti, karakteristika të tilla si asistenca e mbajtjes së korsisë dhe paralajmërimi i pikës së verbër janë shqetësuese për shumë shoferë.
Shumë shoferë ndihen keq kur hipin pas timonit të një makine të re. Studimet tregojnë se shoferët nuk e kuptojnë se si funksionojnë në të vërtetë sistemet e avancuara të ndihmës së shoferit.
Ata nuk e dinë se çfarë ndodh kur makina frenon vetë ose pse timoni drejtohet papritur në mes të ndërrimit të korsive.
Hulumtimi i ri nga DG Cities në Mbretërinë e Bashkuar, i cituar nga Autocar, zbulon se katër nga dhjetë shoferë mendojnë se nuk u është dhënë informacion i mjaftueshëm për sistemet.
Këto përfshijnë asistencën për mbajtjen e korsisë, kontrollin adaptiv të lundrimit dhe paralajmërimin e pikave të verbër. Sistemet mund të ndryshojnë shumë nga vetura në automobil, gjë që krijon edhe më shumë konfuzion kur ndryshon markat e makinave.
Çdo shofer i dhjetë nuk beson drejtpërdrejt në saktësinë e sistemit. Kjo vlen veçanërisht për frenimin automatik emergjent dhe njohjen e shenjave. Dhe pikërisht kjo pasiguri mund të ketë pasoja të rënda, sipas studiuesve.
Problemi është se askush nuk ndihet përgjegjës për shpjegimin e duhur të teknologjisë. Markat e automjeteve nuk i shohin sistemet si një pikë të fortë shitjeje dhe kjo reflektohet te tregtarët, të cilët rrallë theksojnë veçoritë në dialogun e tyre me klientët.
Kjo do të thotë se shumë klientë marrin çelësat e veturës pa prezantimin e duhur, gjë që në disa raste do të thotë se shoferët i kuptojnë funksionet e automjeteve vetëm kur aktivizohen papritur në trafik dhe për shumë shoferë kjo bëhet një përvojë negative.