Si mbrojnë helmetat në një aksident?

Si mbrojnë helmetat në një aksident? Një helmetë mbron kokën, por si?

Dëmtimi i kokës ose i trurit vjen me pasoja afatgjata, prandaj është e rëndësishme të mbani gjithmonë një helmetë për të mbrojtur veten.

Helmeta përbëhet nga 6 pjesë.

Pjesa e jashtme

Kjo është pjesa më e dukshme e përkrenares. Zakonisht është bërë nga polikarbonat, ABS dhe plastika e përforcuar me tekstil me fije qelqi. Shtresa e jashtme është projektuar që të plasaritet ngadalë në rast aksidenti dhe të mbrohet nga dëmtimet që mund të ndodhin gjatë rrëshqitjes.

Mbushje për thithjen e goditjeve

Kjo astar formon thelbin e helmetës. Është bërë nga polistiren i zgjeruar (EPS) i cili mund t’i rezistojë ngarkesave të larta të ndikimit dhe ngjeshjes.

jastëk me shkumë

Kjo pjesë e përkrenares ndodhet midis EPS dhe kokës së kalorësit. Është bërë nga jastëkë shkumë që ngjiten fort në kokën e kalorësit dhe e mbajnë atë në vend, ndërsa ndajnë lagështinë nga djersa. Një bazë shkume e punuar mirë nuk lejon lëvizjen midis kokës dhe helmetës, as lëvizjen e kaskës rreth kokës.

Sistemi i mbajtjes

Sistemi i mbajtjes përbëhet nga rripa që janë ngjitur nën qafë për të mbajtur helmetën në vend. Ky sistem ndihmon në sigurimin e helmetës në kokë për të parandaluar që ajo të shkëputet gjatë goditjes.

Vizor ose mburojë për fytyrën

Zakonisht janë bërë nga polikarbonat i fortë rezistent ndaj zjarrit. Kjo parandalon që mbeturinat e ajrit të hyjnë në helmetë dhe të dëmtojnë sytë e kalorësit.

Sistemet e ventilimit

Sistemet e ventilimit, edhe pse nuk janë pjesë e sistemit parësor të sigurisë, janë një pjesë integrale e helmetës. Qarkullimi i ajrit përmes helmetës siguron komoditet të kalorësve dhe parandalon mjegullimin e vizorit për shkak të lagështirës në frymëmarrje.

Në fizikë, një aksident kualifikohet si një masë e madhe që ndalon brenda një kuadri prej disa milisekonda dhe milimetra larg. Ngadalësimi i përjetuar nga trupi është disa qindra Gs, ku 1G është forca gravitacionale e Tokës.

Trupi i njeriut nuk është në gjendje të përballojë goditje të tilla intensive, disa prej të cilave mund të çojnë në lëndime fatale. Një helmetë e projektuar mirë ka dy linja mbrojtëse, një shtresë të jashtme dhe një jastëk EPS.

Gjatë një përplasjeje, pjesa e jashtme merr goditjen e parë, e cila shkakton çarje që përhapen ngadalë, duke zvogëluar sasinë e energjisë së transferuar në pjesën EPS të kaskës ose në jastëkun e thithjes së goditjeve. Për shkak të këtij absorbimi, një pjesë shumë e vogël e goditjes transferohet në kokën e shoferit.

Sipas standardeve të industrisë, një helmetë që ofron një forcë depërtimi më të vogël se 300 G në kokën e kalorësit konsiderohet e përshtatshme për kalërim.

LEXO EDHE:

Back to top button