Si mundet inteligjenca artificiale të nuhasë dhe shijojë pijet?
Si mundet inteligjenca artificiale të nuhasë dhe shijojë pijet?

Një pije energjike është krijuar me ndihmën e inteligjencës artificiale, në bashkëpunim me prodhuesit kryesorë hungarezë .
Për më tepër, inteligjenca artificiale jo vetëm që projektoi një produkt të ri , por gjithashtu testoi dhe shijoi tre variantet e aromave të ndryshme që propozoi, për të zgjedhur më në fund atë të duhurin bazuar në testet e kryera.
Duke e lexuar këtë, mund të pyesim veten se si inteligjenca artificiale është e aftë të shijojë, si mund ta zëvendësojë perceptimin njerëzor të shijes dhe të nuhatjes.
Inteligjenca artificiale është në gjendje të përpunojë një sasi të jashtëzakonshme informacioni të gjetur në internet me një shpejtësi që është pothuajse e pakuptueshme për njerëzit. Megjithatë, përkthimi i shqisës njerëzore të shijes në një algoritëm artificial duket të jetë një operacion jashtëzakonisht jorealist, kështu që ne besojmë se të gjithë janë të interesuar të eksplorojnë se si zhvillohet ky proces.
Disa kompani në mbarë botën specializohen në dixhitalizimin e shijes dhe aromës. Këto kompani përdorin pajisje të zhvilluara posaçërisht, të tilla si të ashtuquajturat e-gojë dhe e-hundë. Për shembull, një kompani në Nju Jork ka mbledhur dhe përpunuar mostra primare për 10 vjet, duke dixhitalizuar të dhëna shqisore për dekada dhe duke përpunuar grupin më të madh dhe më të larmishëm të informacionit shqisor për ushqimin dhe pijet në treg.

Kjo bazë të dhënash dixhitale po zgjerohet dhe përditësohet vazhdimisht, duke lejuar ndjekjen e saktë të ndryshimeve dhe trendeve në perceptim dhe preferenca.
Për shembull, pija “Hel” u dixhitalizua nga kjo kompani me seli në Nju Jork dhe, pasi analizoi shumë të dhëna, inteligjenca artificiale përdori inteligjencën parashikuese për të vendosur se cila shije do të ishte më e mira për produktin e tyre të ri. Inteligjenca artificiale mund të përdorë të dhënat e mbledhura për të kuptuar se si grupet e ndryshme demografike i perceptojnë shijet – çfarë u pëlqen dhe çfarë jo.
Nga kjo, algoritmet e inteligjencës artificiale mund të parashikojnë se si secili grup demografik (bazuar në moshën, gjininë, statusin socioekonomik dhe vendin e banimit) do ta pëlqejë shijen, aromën dhe strukturën e një produkti të ri.
Risia e fundit është hera e parë në botë që inteligjenca artificiale është përdorur në një proces kaq kompleks të zhvillimit të produkteve në sektorin e pijeve energjike. Produkti që rezultoi nga ai proces, “Hel-VI”, së shpejti do të jetë gati për përdorim, pasi prodhimi do të fillojë brenda pak javësh në një nga linjat më moderne të prodhimit të pijeve evropiane, dhe do të arrijë te konsumatorët përmes kanaleve tradicionale.
Është e qartë se inteligjenca artificiale ka potencial të madh në fushën e zhvillimit të produkteve, duke thyer kufij të paimagjinueshëm më parë dhe duke sjellë mundësi të reja në industrinë ushqimore. Aftësia e inteligjencës artificiale për të renditur dhe analizuar sasi të mëdha të të dhënave të disponueshme në internet brenda minutash ose sekondash mund ta shkurtojë ciklin e zhvillimit të produktit nga 1-2 vjet, në rastin më të mirë gjysmë viti, në një muaj. Në botë ekzistojnë më shumë se 100 teknologji të inteligjencës artificiale, secila prej të cilave shkëlqen në fusha të ndryshme, dhe puna e tyre e kombinuar garanton një nivel të lartë inovacioni.
Prandaj, këshillohet të mbahet një sy në revolucionin kulinar që premton të jetë plot surpriza që inteligjenca artificiale mund t’i sjellë industrisë ushqimore në të ardhmen e afërt. Kush e di se çfarë ngjarjesh të reja dhe emocionuese na presin në botën e inovacionit? A ka pije freskuese, ëmbëlsira, gjellën më të mirë të peshkut, apo ndoshta edhe salçiçe më të shijshme? Mundësitë që ofron inteligjenca artificiale janë të pafundme.