Si të identifikoni gomat e pabalancuara gjatë vozitjes? A e njihni mirë këtë problem?
Me shpejtësi të ulët nuk do ta ndjeni, por në autostradë simptomat mund të jenë dramatike

Çdo shofer mund të ndjejë në praktikë se çfarë do të thotë të drejtosh një makinë me goma të çekuilibruara. Kur vozitni në autostradë me 90 km/h, dridhjet e lehta fillojnë në timon, por tashmë në 110 km/h dridhjet janë jashtëzakonisht të pakëndshme.
Kur boshti qendror i timonit dhe i gomës rrotullohet jashtë qendrës ideale të gravitetit, duhet t’i kushtoni vëmendje sinjaleve të ndryshme që dërgon automjeti për të shmangur problemet. Me shpejtësi të ulët nuk do ta ndjeni, por në autostradë simptomat mund të jenë dramatike.
Sigurisht, nuk ka asnjë arsye për panik. Thjesht vizitoni një vullkanizues sa më shpejt të jetë e mundur.
Nëse problemi është me rrotat e përparme, do ta ndjeni në timon. Nëse, nga ana tjetër, problemi është në ekuilibrin e rrotave të pasme, mund të ndjeni dridhjet në sediljet.
Mos e teproni me goma të çekuilibruara pasi mund t’i dëmtoni ato dhe dridhjet e forta nuk janë të mira as për komponentët e tjerë në makinë.
Një ndryshim në ekuilibër mund të ndodhë për shkak të një sërë goditjesh të rrotave në gunga dhe gropa gjatë drejtimit, por edhe për shkak të konsumit të gomave, funksionimit të pabarabartë të frenimit dhe problemeve të ngjashme.