Sponsori kryesor i Interit, humb 35% nga vlera në treg

Rënia e vlerës së “XDB”, kriptomonedhës së “DigitalBits”, nuk ndalet. Sot, në fakt, ajo po humbet 35% të vlerës së saj në treg krahasuar me ditën e djeshme, me një çmim rreth 0,0102 dollarë, duke iu afruar më tej niveleve më të ulëta historike të regjistruara në shkurt 2020 në 0,078 dollarë. Më e larta e të gjitha kohërave u regjistrua në nëntor 2021 në 0,81 dollarë: që nga ai moment, kriptomonedha e DigitalBits ka humbur 98% të vlerës së saj në më pak se një vit.

Një situatë që lidhet ngushtë me marrëveshjen e sponsorizimit që “DigitalBits” si me Romën ashtu edhe me Interin. Nëse për momentin nuk janë raportuar probleme për klubin e Romws, situata në marrëdhëniet me klubin zikaltër është ndryshe, pas mospagesave nga platforma.

Në fakt, klubi “Nerazzurrë” vazhdon të lëvizë për të kufizuar dukshmërinë e markës “DigitalBits”, duke marrë parasysh pagesat e munguara për sponsorizimin e fanellës (23 milionë që priten për sezonin 2022/23, me shifra që do të rriten në 27 dhe 30 milionë në të ardhmen. dy vite).

Logot e platformës janë hequr nga faqja, nga tabelat anash dhe nga fanellat e skuadrave të femrave, ndërkohë që vlerësimet për uniformën e Primavera janë ende duke u zhvilluar.

Për momentin, megjithatë, nuk është vendosur që të hiqet sponsori nga fanella e ekipit të parë, me logon e pranishme edhe gjatë miqësores kundër Viljarrealit. Megjithatë, marrja e pozicioneve më të rënda nga klubi nuk duhet të përjashtohet nëse situata nuk ndodh./Telesport/

LEXO EDHE:

Back to top button