Taksi fluturuese pa pilot e Boeing mund të ngrihet me pasagjerë deri në vitin 2030

Taksi fluturuese pa pilot e Boeing mund të ngrihet me pasagjerë deri në vitin 2030

Koncepti i imagjinuar dikur po bëhet realitet dhe do të realizohet nga kompania “Boeing”. Bëhet fjalë për një taksi fluturuese pa pilot që duhet të transportojë pasagjerë deri në vitin 2030.

Në fakt, avioni u zhvillua nga filiali i Boeing Visc Aero dhe supozohet të ndihmojë në zgjidhjen e bllokimeve të trafikut në SHBA deri në vitin 2030.

Brian Jutko, CEO i Visc Aero, tha se kompania pret që taksi i saj fluturues pa pilot të fillojë të transportojë pasagjerë brenda kësaj dekade dhe po punon me rregullatorin amerikan për të marrë leje.

Pavarësisht optimizmit të tij, është e qartë se industria e taksive fluturuese përballet me sfida teknologjike, duke përfshirë zhvillimin e baterive më të fuqishme në mënyrë që kompanitë të mund të bëjnë disa fluturime me një karikim të vetëm baterie. Është gjithashtu e nevojshme të bindet rregullatori dhe publiku se avioni është i sigurt, gjë që është edhe më sfiduese.

Taksi fluturues më i sofistikuar në botë, Gjenerata 6, kombinon një nga sistemet më të sigurta të transportit të pasagjerëve në aviacionin komercial me teknologjinë dhe softuerin kryesor autonom. Dizajni është përgjithësisht i thjeshtë, dhe njerëzit kanë për detyrë të mbikëqyrin çdo udhëtim.

Avioni mund të udhëtojë 144 kilometra me një karikim të vetëm, shpejtësia e tij është 222 km/h, në një lartësi midis 762 dhe 1220 metra.

Me një hapje krahësh prej 15 metrash, avioni ka 12 helikë që vendosen në ngritje, me rreshtin e parë të anuar për shtytje në fluturim në nivel. Helikat e pasme shkëputen dhe ‘mbyllen’ gjatë vozitjes për të reduktuar zvarritjen, ndërsa helikat e kryqëzimit të përparmë janë më të mëdha se më parë dhe kanë pesë tehe. Krahët janë ngritur mbi kabinën e pasagjerëve për siguri më të madhe dhe reduktim të zhurmës. Avioni është projektuar për të fluturuar në mënyrë autonome duke përdorur “softuer vendimmarrës logjik dhe procedural”, një grup sensorësh dhe aftësish për shmangien e pengesave.

Boeing planifikon të hyjë në tregjet aziatike deri në fund të dekadës.

Megjithëse prodhimi i Boeing ndodhet në Shtetet e Bashkuara, kompania ka zgjeruar operacionet e saj jashtë vendit për shumë vite. Boeing ka objekte kërkimi dhe zhvillimi jashtë SHBA – në Australi, Korenë e Jugut dhe Indi. Kompania tashmë ka partneritet me kompani të tilla si Mitsubishi, Kawasaki dhe Subaru për të furnizuar pjesë.

LEXO EDHE:

Back to top button