Tavanet e larta në dhoma shoqërohen me rezultate më të dobëta të provimeve
Tavanet e larta në dhoma shoqërohen me rezultate më të dobëta të provimeve

Hulumtimi i ri zbulon një lidhje midis lartësisë së tavaneve të sallës së provimeve dhe performancës së studentëve, e cila mund të tingëllojë pak e çmendur, por ka më shumë kuptim nëse e mendoni më shumë.
Ndërsa forma e dhomës nuk mund të kompensojë faktin që ju nuk keni studiuar ose ju bën më të zgjuar se sa keni qenë më parë, ne e dimë se mjedisi ku ndodhemi ka një efekt mbi ne. Ai përfshin aftësinë tonë për t’u përqendruar dhe punuar në detyra mendore.
Autorët e studimit, nga Universiteti i Australisë Jugore dhe Universiteti Deakin në Australi, thonë se dhomat e mëdha dhe të hapura me tavane të larta e bëjnë të vështirë për studentët të përqendrohen në atë që kanë përpara.
Hulumtimet e mëparshme nga disa nga të njëjtët studiues, duke përdorur teknologjinë e hartës së trurit dhe realitetin virtual, gjetën një lidhje midis aftësisë njohëse dhe mënyrës se si një person e percepton madhësinë e mjedisit. Këtu ekipi donte të bënte disa testime në botën reale.
“Ne donim të aplikonim gjetjet tona laboratorike në të dhënat e botës reale dhe të shihnim nëse një hapësirë e madhe gjatë detyrave të rëndësishme do të rezultonte në performancë më të dobët tek njerëzit,” thotë psikologia Isabella Bauer nga Universiteti i Australisë Jugore.
Hulumtimi analizoi rezultatet e provimeve të 15,400 studentëve gjatë tetë viteve.
Studentët në dhomat e provimeve me tavan të lartë priren të kenë performancë më të keqe se ata që marrin provimet në dhoma me lartësi standarde të tavanit, edhe pasi të kenë parasysh moshën, gjininë, kohën e vitit, lëndën e provimit dhe përvojën e mëparshme.
Megjithatë, ajo për të cilën shkencëtarët ende nuk mund të jenë të sigurt është nëse dimensionet aktuale të dhomës kanë një efekt, apo nëse është diçka tjetër që lidhet me mjedisin – si temperatura ose lagështia në hapësirë, apo edhe sa studentë të tjerë janë në Dhoma.
– Është thelbësore të njihet ndikimi i mundshëm i mjedisit fizik në performancën e studentëve dhe të bëhen rregullimet e nevojshme në mënyrë që të gjithë studentët të kenë mundësi të barabarta për sukses – thotë psikologia edukative Jacqueline Broadbent nga Universiteti Deakin.