Zuckerberg dëshiron t’u mundësojë njerëzve të krijojnë doppelgangers dixhitalë
Zuckerberg dëshiron t'u mundësojë njerëzve të krijojnë doppelgangers dixhitalë

Mark Zuckerberg njoftoi një drejtim të ri për kompaninë e tij disa vite më parë. Ai e zhvendosi fokusin e tij në botët virtuale, ose metaverset, dhe në përputhje me rrethanat ndryshoi emrin e kompanisë në “Meta”. Vizioni i tij ishte që në të ardhmen njerëzit do të kalonin shumë kohë në botë të tilla virtuale, por përveç faktit që metaverse doli të ishte një çantë financiare pa fund me një të ardhme të dyshimtë, ndërkohë pothuajse të gjitha kompanitë u fokusuan në një teknologji të ndryshme – inteligjencë artificiale.
Dhe “Meta” ka plane të mëdha me inteligjencën artificiale, ndaj në konferencën SIGGRAPH Zuckerberg sqaroi disa nga ato plane. Ai tani dëshiron diçka krejtësisht të ndryshme – duke përdorur inteligjencën artificiale për të krijuar doppelgangers dixhitalë që do të komunikojnë në emrin tuaj me njerëz të tjerë në internet. Ai theksoi se dyshe të tilla mund të jenë të dobishme për krijuesit dhe kompanitë e vogla, të cilët përmes rrjeteve sociale dhe kanaleve të tjera marrin pyetje të ndryshme të cilave duhet t’u përgjigjen.
Ajo që ai po përshkruan tingëllon si shërbimi juaj personal ndaj klientit, ose versioni juaj i AI, një lloj agjenti ose asistenti që do të ndërveprojë me komunitetin. Ai theksoi se krijuesit shpesh nuk kanë kohë të ndërveprojnë me komunitetet dhe ndjekësit e tyre, kështu që doppelgangerët e tyre dixhitalë do të jenë në gjendje ta bëjnë këtë për ta.
Por pyetja është nëse ndjekësit dhe fansat do t’i pëlqejnë, sepse ndonjëherë nuk u intereson të marrin informacione të thjeshta, por që idhujt e tyre t’i vënë re dhe të ndërveprojnë me ta, jo që ata të marrin një lloj përgjigjeje nga inteligjenca artificiale.
– Ne duam të jemi në gjendje të tërheqim lehtësisht të gjithë përmbajtjen tuaj dhe të hapim shumë shpejt një agjent biznesi që mund të komunikojë me klientët tuaj, të punojë në shitje dhe mbështetjen e klientit. Gjithashtu, agjentë të tillë mund të postojnë përmbajtje në rrjetet sociale për të tërhequr vëmendjen e përdoruesve. Sa i përket krijuesve, nga njëra anë, agjentë të tillë të AI mund t’ua lehtësojnë punën, por nga ana tjetër, mijëra ndikues thjesht mund të fillojnë të publikojnë përmbajtje të AI, ndërsa kjo teknologji mund të fillojë të komunikojë me ndjekësit e saj në emër të tyre. ideja e kompanisë.
Kjo mund të çojë në një valë të re të përmbajtjes së AI, në të cilën Meta mund të trajnojë përfundimisht AI-n e saj.