Zuckerberg po rikthen njohjen e fytyrës në Facebook dhe Instagram

Kompania Meta ka vendosur të rikthejë në aplikacionet e saj teknologjinë e njohjes së fytyrës pasi më shumë se tre vite më parë “fikoi” këtë sistem në rrjetin social Facebook për shkak të reagimeve negative të publikut.

Kompania e Mark Zuckerberg do të fillojë të përdorë një mjet për njohjen e fytyrës në Facebook dhe Instagram për të luftuar mashtrimin dhe për të ndihmuar përdoruesit që kanë humbur aksesin në llogaritë e tyre, thuhet në një deklaratë.

Testi i parë do të përdorë njohjen e fytyrës për të zbuluar reklama të rreme që përdorin fytyrat e të famshmëve dhe figurave të tjera publike.

“Nëse sistemi ynë zbulon se mund të jetë një mashtrim me ngjashmërinë e një figure publike, ne do të përdorim teknologjinë e njohjes së fytyrës për të përputhur fytyrën në reklamë me fotot e profilit të atij personi publik në Facebook dhe Instagram. Nëse gjejmë një ndeshje, si dhe nëse reklama është mashtrim, do ta bllokojmë”, thotë Meta.

Kompania tashmë e ka aktivizuar këtë veçori për një numër të vogël të famshëm dhe figurash publike dhe do të fillojë të shtojë më shumë njerëz automatikisht në javët e ardhshme. Megjithatë, individët do të kenë mundësinë të heqin dorë nga mbrojtja.

Meta tashmë ka disa sisteme për të kontrolluar reklamat për mashtrime të mundshme, por jo gjithmonë ia del mbanë sepse shumë kompani legjitime përdorin të famshëm dhe figura publike për të tregtuar produktet e tyre.

“Ky është një proces në kohë reale, më i shpejtë dhe më i saktë se rishikimi manual”, tha Monica Bickert, nënkryetare e përmbajtjes në Meta.

Përveç kësaj, Meta po teston edhe mjetet e njohjes së fytyrës për të zgjidhur një tjetër problem të kahershëm në Facebook dhe Instagram, që është rikuperimi i profilit. Kompania po eksperimenton me një opsion “video selfie”, i cili i lejon përdoruesit të ngarkojnë një foto të tyre, pas së cilës Meta e krahason atë me fotot e profilit të tyre në rastet kur përdoruesit kanë probleme me profilet e tyre të kyçura. Kompania gjithashtu do të përdorë mjetin për të parandaluar hakerët të hyjnë në llogari duke përdorur kredencialet e vjedhura.

Mjeti nuk do t’i ndihmojë të gjithë ata që humbasin aksesin në llogarinë e tyre në Facebook ose Instagram. Shumë faqe biznesi nuk përmbajnë një foto të personit, kështu që në këtë rast do të jetë e nevojshme të përdoret metoda ekzistuese e rivendosjes së profilit Meta. Bickert tha se procesi i ri do ta bëjë shumë më të vështirë për ata me qëllime të këqija.

Në të dyja rastet, Meta do të “fshijë menjëherë” të dhënat e mbledhura nga njohja e fytyrës, e cila përdoret për krahasim. Gjithashtu, skanimet nuk do të përdoren për qëllime të tjera. Të famshmit do të jenë në gjendje të zgjedhin nëse duan apo jo mbrojtje nga reklamat false.

LEXO EDHE:

Back to top button