80 nuancat e grisë: Ngjyrat e gjalla po shuhen, 80 përqind e makinave të reja janë të bardha, argjendi, gri ose të zeza
80 nuancat e grisë: Ngjyrat e gjalla po shuhen, 80 përqind e makinave të reja janë të bardha, argjendi, gri ose të zeza

Një studim i ri në SHBA zbulon se makinat sot janë dukshëm më pak me ngjyra se më parë, me ngjyrën gri që dominon industrinë.
Kompania amerikane e shitjes së makinave të përdorura Icecars raportoi se në vitin 2004 makinat njëngjyrëshe përbënin 60.3 për qind të tregut amerikan. Gjatë vitit 2023, nuancat e zezë, të bardhë, argjendi dhe gri përbënin deri në 80 për qind të të gjitha makinave të reja të shitura në Shtetet e Bashkuara. Hulumtimet mbi këtë temë në Evropë tregojnë një prirje të ngjashme.
Hulumtimi zbulon se nga ngjyrat njëngjyrëshe, e bardha është më e popullarizuara me një pjesë prej 27.6 për qind të të gjitha shitjeve të makinave të reja në 2023, krahasuar me 15.6 për qind në 2004. E zeza është ngjyra e radhës më e njohur me një përqindje prej 22 për qind, ndërsa dy dekada më parë kishte një peshë prej 14 për qind. Grey doli në vendin e tretë me një pjesë prej 21.3 përqind (11.7 përqind në 2003), ndërsa 9.1 përqind e të gjitha makinave të reja të shitura ishin argjendi. Argjendi është gjithashtu e vetmja ngjyrë njëngjyrëshe, pjesa e së cilës ra në krahasim me vitin 2003, kur kishte 19 për qind të tregut.
Pse eshte ajo? Pjesa më e madhe e furnizimit të makinave të reja përbëhet nga ngjyra monokromatike. Çdo model i ri, si në SHBA ashtu edhe në Evropë, ka në ofertën e tij kryesisht disa nuanca gri, bardh e zi, ndërkohë që është vërtet e rrallë të gjesh një model që ofron një gamë ngjyrash paksa më shumëngjyrëshe. Gjithashtu, blerësit janë të vetëdijshëm se një makinë me ngjyrë neutrale do të jetë më e lehtë për t’u shitur më vonë, domethënë se makina të tilla mbajnë çmimet e tyre. Gjithashtu duhet pasur parasysh që kompanitë kanë një peshë më të madhe në shitjet totale dhe praktikisht nuk blejnë asgjë me ngjyra.
Ngjyra jo monokromatike më e njohur në vitin 2023 ishte bluja, me 8.9 përqind të tregut, ose 18 përqind më pak se në 2004. Pasohet nga e kuqja me 7,3 për qind (një rënie prej 38,1 për qind krahasuar me 2004), e gjelbra me 2 për qind (një rënie prej 50,6 për qind në krahasim me vitin 2004) dhe portokallia me 0,5 për qind (një rënie prej 14 ,8 për qind krahasuar me 2004). .
– Makinat shumëngjyrëshe duket se janë një specie e rrezikuar. Pavarësisht gamës së larmishme të ofruar nga prodhuesit e makinave, sot shumë më pak makina shiten pa tone gri. Ata kanë humbur gjysmën e pjesës së tyre të tregut në 20 vitet e fundit dhe mund të bëhen edhe më të rrallë në 20 vitet e ardhshme – thotë Karl Brauer, analisti ekzekutiv i Icecars.
Ngjyrat e ndryshme janë ende disi të njohura vetëm tek makinat sportive, ku zënë një peshë prej 37.5 për qind. Ndër SUV-të, ato ranë në vetëm 19.8 për qind.