Keni përshtypjen se Google po jep rezultate gjithnjë e më të këqija? Keni të drejtë!
Keni përshtypjen se Google po jep rezultate gjithnjë e më të këqija? Keni të drejtë!

Nëse nuk mund ta gjeni më lehtësisht atë që kërkoni në internet, ndoshta nuk jeni ju problemi. Cilësia e rezultateve të ofruara nga motorët e kërkimit po përkeqësohet dhe nuk është vetëm çështje perceptimi. Një studim njëvjeçar i kryer nga shkencëtarë kompjuterikë nga universitete të ndryshme gjermane, i publikuar së fundmi nga Webis Group, analizoi tërësisht procedurat e kërkimit në internet dhe doli në përfundimin e mëposhtëm: rezultatet e Google janë më të këqija sepse interneti është cilësisht më i keq.
Gjatë vitit 2024, një numër në rritje i përdoruesve të mediave sociale përshkruajnë përkeqësimin e rezultateve të ofruara nga Google, Bing dhe motorë të tjerë kërkimi, duke u ankuar se ata ishin gjithnjë e më pak në gjendje të gjenin përmbajtje origjinale dhe të dobishme për të kënaqur nevojat e tyre për informacione personale. Sipas asaj që dëshmoi studimi, një “përmbytje” e vërtetë e përmbajtjeve me cilësi të ulët, veçanërisht faqeve komerciale, mbyt të gjitha llojet e faqeve të dobishme në motorët e kërkimit, duke gllabëruar ekranet e rezultateve të para.
Studiuesit u përqendruan në të ashtuquajturat “pyetje”, domethënë fjali që përdoruesit shtypin për të gjetur informacion, kryesisht për mallrat e konsumit dhe blerjet. Epo, pas një viti të kaluar duke monitoruar 7392 vargje të ndryshme në Google, Bing dhe të ngjashme, rezulton se përmbajtja e padëshiruar, domethënë përmbajtja e gabuar dhe më pak kuptimplotë, gradualisht po fiton terren, duke i shtyrë informacionet e dobishme dhe cilësore në margjina. Problemi buron nga fakti se këto përmbajtje ndjekin rreptësisht kriteret e optimizimit të kërkuara nga motorët e kërkimit (të njohura me akronimin anglisht SEO, Search Engine Optimization) dhe ato kanë pushtuar ueb-in, duke zhvendosur faqet që nuk janë krijuar vetëm për qëllime komerciale.
Nëse gjigantët e teknologjisë nuk i rishikojnë dhe ndryshojnë rrënjësisht algoritmet e tyre, situata nuk do të përmirësohet. Në fakt, me prezantimin e inteligjencës artificiale gjeneruese, gjithnjë e më shumë adresa ueb do të krijohen nga chatbot dhe do të përgatiten me qëllimin e vetëm për të mbledhur të ardhura nga reklamat. Në këtë mënyrë, faqet e padëshiruara e shtyjnë përmbajtjen më të mirë më tej dhe më poshtë faqes.
Gjatë hulumtimit Google ka bërë disa përditësime në sistemin e kërkimit, ndoshta në një përpjekje për të kapërcyer këtë problem. Por studiuesit thonë se efekti i këtyre përmirësimeve algoritmike ishte jetëshkurtër.
” Ne zbuluam se motorët e kërkimit synojnë në mënyrë të matshme SEO dhe lidhin mesazhet e padëshiruara me përditësimet e tyre të renditjes. Përditësimet e Google në veçanti kanë një efekt të dukshëm, por kryesisht jetëshkurtër. Në fakt, rezultatet e Google duket se janë përmirësuar disi që nga fillimi i eksperimentit tonë për sa i përket sasisë së spam-it të filialeve. Megjithatë, ne ende mund të gjejmë disa domene të padëshiruara dhe gjithashtu të shohim një prirje të përgjithshme rënëse në cilësinë e tekstit në të tre motorët e kërkimit, kështu që ka ende shumë hapësirë për përmirësim , “thuhet në raport.
Ky është një problem i vështirë për t’u zgjidhur, veçanërisht duke pasur parasysh se sot ka më shumë se një mijë miliardë faqe interneti në internet.