Përdorimi i emoticons në komunikimin e biznesit: Po apo jo?
Pavarësisht nëse është një buzëqeshje miqësore, një zemër, një puthje apo një sy, shumë prej nesh përfshijnë rregullisht emoticon në mesazhet tona

Megjithatë, hulumtimi i ri pohon se nuk duhet të ketë vend për emoticonët në komunikimin e biznesit nëse duam të na merren seriozisht, shkruan The Daily Mail.
Studiuesit nga Universiteti i Tel Avivit zbuluan se njerëzit që përdornin emoticon në emailet e tyre perceptoheshin si më pak të fuqishëm dhe të aftë se ata që përdornin vetëm fjalë.
“Sot të gjithë jemi mësuar të komunikojmë me elementë vizualë dhe rrjetet sociale e bëjnë të thjeshtë dhe argëtues”, thonë studiuesit.
“Gjitjet tona, megjithatë, tregojnë pse kjo nuk është e mirë në disa situata, veçanërisht në një mjedis pune apo biznesi. Kjo praktikë mund të na kushtojë shtrenjtë sepse të jep përshtypjen se nuk jemi bashkëpunëtorë ku të tjerët mund të mbështeten. Këshilla jonë: mendoni dy herë përpara se t’u dërgoni një emoticon njerëzve në kompanitë tuaja ose në ndonjë kontekst tjetër ku dëshironi të perceptoheni si një figurë e fuqishme.”
Dr Eleanor Amit, bashkëautore e studimit, tha: “Pse emoticons sinjalizojnë se një person është i pasigurt dhe më pak i fuqishëm? “Një studim i veçantë tregon se njerëzit më pak të fuqishëm duan më shumë afërsi sociale sesa njerëzit e fuqishëm,” shpjegoi ajo.
“Duhet theksuar se ky lloj sinjalizimi është zakonisht i parëndësishëm në marrëdhëniet e ngushta, siç është komunikimi mes anëtarëve të familjes. Megjithatë, në shumë fusha të jetës sonë, veçanërisht në punë, marrëdhëniet e pushtetit mbizotërojnë dhe ne duhet të jemi të vetëdijshëm për përshtypjen që mesazhi ynë lë te marrësit. Gjetjet tona japin alarmin: Kur doni të sinjalizoni fuqinë, mendoni dy herë përpara se të dërgoni një emoticon.