A e dini se Instagram fiton më shumë para nga reklamat sesa YouTube
Në procesin e përpjekjes për të shmangur akuzat për monopol, Meta zbuloi detaje se sa të ardhura nga reklamat ka bërë Instagram gjatë viteve të fundit

Në vitin 2021, të ardhurat nga reklamat e Instagram ishin 32.4 miliardë dollarë, më shumë se edhe shërbimi i videos YouTube, i cili gjeneroi 28.8 miliardë dollarë në të njëjtin vit. Business Insider më parë theksoi avantazhin e Instagram ndaj YouTube, duke vënë në dukje se YouTube jep 55% të çdo dollari që fiton nga reklamat tek pronarët e përmbajtjeve që ngarkojnë klipe, ndërsa Instagram ndan shumë më pak.
Dallimi është i dukshëm edhe nëse shikoni më tej. Në 2020 dhe 2019, Meta raportoi të ardhura nga Instagram prej 22 dhe 17.9 miliardë dollarë, ndërsa të ardhurat nga reklamat në YouTube ishin 19.7 dhe 15.1 miliardë dollarë për të njëjtat vite.
Bloomberg raportoi se numrat tregojnë se pjesa e Metës në të ardhurat nga Instagram u rrit nga 26% në 2020 në gati 30% në gjashtë muajt e parë të 2022. Numrat nga dokumentet ofrojnë më shumë informacion sesa raportet tremujore të të ardhurave të Metës, kështu që tani ka një pamje shumë më të qartë se sa do të thotë për të ndarja e Meta e Adam Mosserit.