A e keni menduar çfarë erë ka në hapësirë?

A e keni menduar çfarë erë ka në hapësirë?

Shkencëtarët thonë se është e pamundur që hapësira të ketë erë, por astronautët thonë se ka dhe është specifike. Ekzistojnë disa teori për erën e hapësirës.

Shumë astronautë pajtohen se aroma e hapësirës është e veçantë dhe intensive dhe e vështirë për t’u injoruar, sepse i ngjan aromave të djegura ose metalike – mishi i djegur, tymrat e saldimit ose metali i oksiduar. Por më e çuditshmja e këtyre pretendimeve është fakti se kjo hapësirë ​​nuk duhet të ketë erë, sepse në të nuk ka gazra apo ajër. Atëherë si është e mundur kjo?

Sipas një teorie, shkencëtarët supozojnë se aroma e përjetuar nga astronautët vjen nga një reaksion oksidimi që ndodh gjatë procesit të uljes së presionit me hyrjen në anijen kozmike. Ndryshe nga oksigjeni në Tokë, ai që gjendet në Univers përbëhet nga vetëm një atom (O). Sidoqoftë, pjesa e brendshme e anijes është e mbushur me një molekulë diatomike oksigjeni (O2), e nevojshme për frymëmarrje. Ky oksigjen ka të ngjarë të ngjitet në kostumet dhe mjetet e astronautëve gjatë ekspeditave hapësinore dhe prodhon një reagim që çon në formimin e ozonit (O2) pas kontaktit me oksigjenin diatomik brenda anijes.

Ndërsa një teori tjetër popullore sugjeron se origjina e erës qëndron te yjet që vdesin. Gjegjësisht, gjatë fazës së fundit, yjet lëshojnë një sasi të madhe energjie që prodhon një përbërje të njohur si hidrokarbur aromatik policiklik, i cili më pas udhëton nëpër hapësirë ​​dhe kështu krijon yje, planetë dhe kometa të reja.

Rindërtimi i erës

Një nga qëllimet e NASA-s ishte të krijonte atë aromë për të cilën folën astronautët me përvojë. Para së gjithash, të simulohen kushtet gjatë trajnimit në mënyrë që kandidatët të shmangin me sukses surprizat e pakëndshme gjatë qëndrimit të tyre në hapësirë.

Prandaj, në vitin 2008, NASA punësoi Steve Pierce, një kimist amerikan që themeloi kompaninë Omega Ingredients. Projekti ishte shumë i suksesshëm, dhe pas disa vitesh u vendos që të shitej substanca në formën e një parfumi – për të rritur interesin për shkencën përmes edukimit eksperimental.

LEXO EDHE:

Back to top button