A përdorni celularë dhe tableta për të qetësuar fëmijën tuaj? Ja çfarë thotë shkenca

Metoda e dhënies së telefonit apo tabletit fëmijës që qan shpesh mund të jetë e suksesshme afatshkurtër, por pyetja është se cili është efekti afatgjatë i veprimeve të tilla, nëse ato përsëriten.
Ekspertët vërejnë shpesh se telefonat celularë dhe tabletët nuk kanë vend në duart e fëmijëve të vegjël, ndërkohë që shumë paralajmërojnë gjithashtu për ndikimin e dëmshëm të ekraneve tek fëmijët dhe adoleshentët pak më të rritur. Ka pasoja të shumta negative të përdorimit të tepërt të telefonave inteligjentë dhe tabletëve – nga rënia e përqendrimit dhe fokusit deri te mbipesha, dhe shumë prej tyre tregojnë shenja varësie.

Për këtë temë janë bërë shumë studime dhe një që është kryer edhe para pandemisë, por rezultatet e publikuara së fundmi, tregon edhe efektin shqetësues të ekraneve tek fëmijët nga 3 deri në 5 vjeç. Hulumtimi u përqendrua në qetësimin e fëmijëve me ekrane, që shpesh është një taktikë efektive, por ndihmon vetëm në planin afatshkurtër, ndërsa në planin afatgjatë u bën prindërve më shumë dëm sesa mirë. Sidomos në zhvillimin emocional të fëmijëve.

Domethënë, u tregua se fëmijët, shpërthimet dhe nervozizmin e të cilëve prindërit e tyre ua zgjidhnin me telefona dhe tableta, gjatë muajve të ardhshëm kishin probleme me rregullimin e ndjenjave të tyre dhe një reagim më të madh emocional ndaj situatave në të cilat ndodheshin, si ndryshimet e papritura në. disponimi, impulsiviteti i shprehur etj.

Kjo është veçanërisht e vërtetë për djemtë dhe fëmijët që tashmë kanë shfaqur “shenja të hiperaktivitetit dhe një temperament të fortë”. Ndërsa ekranet mund t’i qetësojnë ata për një kohë, ato i pengojnë fëmijët të zhvillojnë mënyrat e tyre për të rregulluar emocionet e tyre.

Megjithëse kjo metodë e qetësimit të fëmijëve duket të jetë një mjet i përkohshëm i padëmshëm për reduktimin e stresit në familje, nëse kjo taktikë përdoret shpesh, prindërit mund të presin pasoja negative afatgjata, paralajmëroi Jenny Radesky, një pediatre në Universitetin e Miçiganit, e cila mori pjesë në studio..
Ajo thekson veçanërisht ndikimin e ekraneve në fëmijërinë e hershme kur përdorimi i ekranit mund të humbasë mundësinë për të zhvilluar metoda të pavarura dhe të ndryshme të vetërregullimit të sjelljes.

Problemi është se dhënia e ekraneve më të rinj i ndihmon prindërit dhe fëmijët, kështu që, paralajmëron Radesky, mund t’i motivojë që të dy të vazhdojnë praktikën. Hulumtimi thekson nevojën për të qenë të vetëdijshëm se ekranet nuk mund të hiqen thjesht nga jeta dhe se përdorimi i tyre i moderuar mund të jetë i dobishëm, por nuk duhet të përdoret kurrë si mënyra kryesore ose e shpeshtë për të qetësuar fëmijët.

LEXO EDHE:

Back to top button