Austriakët po instalojnë brava inteligjente në mënyrë që postierët të mund të hyjnë në shtëpitë e tyre dhe të lënë paketat

Austriakët po instalojnë brava inteligjente në mënyrë që postierët të mund të hyjnë në shtëpitë e tyre dhe të lënë paketat

Në korrik, Austria prezanton një shërbim të dërgesës në shtëpi. Ky vend është i pari në Evropë që lejon korrierët të hyjnë në shtëpitë e klientëve për të lënë një paketë të porositur.

Ky shërbim dërgese po testohet nga viti 2021 dhe do të jetë i disponueshëm për të gjithë austriakët mbi moshën 18 vjeç pa kosto shtesë. Kusht është i ashtuquajturi smart lock, pajisje kjo e ofruar nga kompania “Nuki Home Solutions” për 289 euro.

Pas instalimit të bravës, postierët mund të përdorin një pajisje celulare për të zhbllokuar derën, për të lënë paketën në një vend të caktuar në shtëpi dhe për ta kyçur sërish derën gjatë daljes.

Ideja për një zgjidhje të tillë u shfaq për shkak të popullaritetit në rritje të blerjeve në internet. Vetëm vitin e kaluar kompania postare austriake ka përpunuar një rekord prej 200 milionë pako.

Edhe pse posta nuk ka raportuar asnjë incident gjatë testimit pilot, shërbimi ka ngjallur reagime në internet për çështje të mundshme të sigurisë. Disa janë shumë skeptikë për shërbimin e ri.

– Njerëzit e kanë të vështirë të imagjinojnë të lënë një të huaj në banesën ose dhomën e tyre të ndenjjes. Ky shërbim është për një target grup specifik që ne duam të arrijmë – thotë Markus Leitgeb, zëdhënës i kompanisë postare.

Shërbimi është i destinuar për klientët e dyqaneve online në zonat urbane që bëjnë porosi të shpeshta. Ndryshe nga zonat rurale, ku paketat mund të lihen në kopshte ose garazhe, banorët e qytetit shpesh nuk kanë ruajtje të sigurt në natyrë, kështu që ata duhet të qëndrojnë në shtëpi ose të marrin paketat në një qendër shpërndarjeje. Me shërbimin e ri, konsumatorët mund ta shmangin atë. Mund të parandalojë gjithashtu vjedhjen e paketave të mbetura jashtë shtëpisë, e cila ka qenë një problem prej vitesh.

Edhe pse ka nga ata që janë të shqetësuar për këtë praktikë, kërkesa fillestare ishte “dërrmuese”. Kompania thotë se ka marrë 2,000 kërkesa për bravë inteligjente në 24 orët e para pasi lajmet për shërbimin e ri u publikuan. Në mesin e përdoruesve të parë potencialë të sistemit në Austri mund të jenë rreth 40,000 njerëz që tashmë kanë bllokimin inteligjent “nuki”.

Edhe pse ky koncept është i ri në Evropë, ai tashmë po përdoret në Shtetet e Bashkuara. Për shembull, Amazon ofron shpërndarjen në garazh duke përdorur një çelës inteligjent dhe Walmart dërgon sende ushqimore direkt në frigoriferët e klientëve. Megjithatë, jo të gjitha këto shërbime janë të suksesshme: dërgimi në makinë i Amazon, i cili lejonte vendosjen e paketave në bagazhet e makinave, u ndërpre në vitin 2021.

LEXO EDHE:

Back to top button