Avioni spiun Artemis II mund të monitorojë komunikimet e armikut nga një lartësi prej 12,000 metrash

Edhe pse duket si një Bombardier Challenger 650 standard, avioni Leidos Artemis II është bërë shumë më tepër se kaq falë modifikimeve të rëndësishme të brendshme.
Artemis II është në fakt një aeroplan spiun i ngarkuar me monitorimin e komunikimeve të armikut. Është avioni i dytë i prodhuar nga kompania teknologjike Leidos me bazë në Virxhinia që ushtria amerikane do të përdorë për vëzhgim. Modifikimet e shumta të avionit, duke përfshirë pajisjet e përpunimit të sinjalit, antenat modulare dhe komunikimet ajër-tokë i mundësojnë avionit të përgjojë dhe dekodojë komunikimet e armikut nga distanca të gjata.
Ushtria amerikane përdori avionin e parë Artemis shumë shpesh për të monitoruar komunikimet ruse gjatë luftës në Ukrainë.
Challenger 650 mund të fluturojë për periudha të gjata në lartësi të mëdha dhe të kryejë misionet e tij në mënyrë efikase dhe relativisht pa rrezik. Avioni mund të arrijë një lartësi prej më shumë se 12,000 metra dhe të operojë me shpejtësi të lartë. Avioni mund të mbledhë sinjale më të thella në një zonë më të gjerë dhe në të njëjtën kohë të mbajë një distancë të pranueshme. Gama e avionit është 7400 kilometra dhe mund të kalojë pothuajse 10 orë në ajër, që është mjaft kohë e mjaftueshme për të mbledhur të dhëna.
Sistemet e avancuara të avionëve spiunues ndihmojnë ushtrinë të shmangë dërgimin e personelit dhe pajisjeve në terren për të përgjuar komunikimet e armikut.
“Një nga avantazhet më të mëdha janë aftësitë e përmirësuara të sensorëve të avionit. “Numri i “objektivave” të të dhënave që ushtria mund të gjurmojë gjatë një misioni të vetëm është trefishuar në krahasim me avionët e mëparshëm,” tha kompania.
Avioni i parë Artemis fluturoi më shumë se 370 misione dhe kalonte mesatarisht gjashtë ditë pune në javë duke monitoruar trupat ruse në kufirin ukrainas.
Planet afatgjata të ushtrisë amerikane përfshijnë përdorimin e avionëve vëzhgues që mund të arrijnë lartësi të mëdha dhe këto plane janë pjesë e projektit HADES (High Accuracy Detection and Exploitation System). Këta avionë supozohet të zëvendësojnë ata me turbopropa që përdoren gjerësisht për mbledhjen e informacionit në fushat e betejës në Irak dhe Afganistan.
Kompania Leidos do të jetë përgjegjëse për të gjithë ciklin jetësor të avionit, që nga ngritja deri te sigurimi i informacionit të inteligjencës për ushtrinë. Prandaj, ushtria do të bëhet më e adaptueshme dhe koha e ndërprerjes në rast të një dështimi të sistemit do të reduktohet. Leidos zgjidh defektet brenda 24 orëve.