Çfarë lloj kamarieri meriton një bakshish?

Aftësitë "të buta" janë po aq të rëndësishme për furnizuesit e ushqimit, sa edhe njohuritë teknike të punës. Duke qenë se “klienti ka gjithmonë të drejtë”, komunikimi verbal me ta duhet të jetë gjithmonë në nivelin më të lartë, për të lënë përshtypjen sa më të mirë.

Kështu pohojnë njohës të fushës së kateringut dhe profesorë nga shkolla e mesme e kateringut “Lazar Tanev” në Shkup.

Ata thonë se aftësitë e buta administrative – komunikimi, zgjidhja e konflikteve, puna në grup, ndjeshmëria, kreativiteti dhe qëndrimi pozitiv – janë të përfaqësuara në mënyrë të pamjaftueshme në programet arsimore.

Pse këto aftësi janë kaq të rëndësishme për këdo që dëshiron të ndërtojë një karrierë të suksesshme si kamerierë, baristë, baristë, kuzhinierë, ushqimorë, menaxher hotelesh dhe punonjës të tjerë në punë të ngjashme?

Një nga aftësitë më të rëndësishme: Qëndrimi pozitiv

Një qëndrim pozitiv ndaj punës, mysafirëve dhe kolegëve është një nga aftësitë më të rëndësishme për shkak të ndikimit në përvojën e përgjithshme të mysafirëve, cilësinë e shërbimit, dinamikën e ekipit dhe reputacionin. Një buzëqeshje, një humor i mirë, edhe kur dita juaj nuk është e mirë, inkurajon një atmosferë ngrohtësie dhe mikpritjeje.

Për më tepër, në botën konkurruese të mikpritjes, përvojat e jashtëzakonshme lënë një përshtypje të pashlyeshme te mysafirët dhe i inkurajojnë ata të kthehen në vendin ku u ndjenë të mirëpritur.

Kjo aftësi është e vetëkuptueshme

Komunikimi i mirë do të thotë, para së gjithash, dëgjimi aktiv dhe shkëmbimi i informacionit në mënyrën e duhur, e më pas leximi i shenjave joverbale dhe përshtatja e stilit të komunikimit në varësi të kujt po flisni.

Inteligjenca emocionale

Inteligjenca emocionale do të thotë që ju do të jeni të gatshëm të merrni përgjegjësinë për sjelljen dhe gabimet tuaja, dhe se jeni në gjendje të konsideroni se si veprimet tuaja ndikojnë tek të ftuarit dhe kolegët e tjerë dhe se si të afroheni me mirëkuptim dhe ndjeshmëri.

Përgjigju shënimit

Zgjidhja e problemeve – Sa mirë menaxherët dhe punonjësit mund të menaxhojnë konfliktin ka një ndikim të madh në suksesin e një biznesi mikpritjeje, si midis punonjësve ashtu edhe në komunikimin me mysafirët.

Sipas hulumtimeve, 70% e të ftuarve në Maqedoni u lënë bakshish kamarierëve dhe shuma mesatare është rreth 20% e faturës. Por çfarë i motivon të ftuarit të lënë një bakshish? Është vetëm kënaqësi me cilësinë e ushqimit dhe pijeve, apo ka faktorë të tjerë?

Përgjigja është se ka edhe faktorë të tjerë, dhe këta lidhen më së shumti me aftësitë “buta” të kamerierëve.

Kamerierët që demonstrojnë një qëndrim pozitiv, komunikim të mirë, inteligjencë emocionale dhe zgjidhje të problemeve kanë një shans më të lartë për të marrë bakshish sesa ata që nuk i posedojnë këto aftësi. Këto aftësi jo vetëm që sjellin fitime për kamarierët, por edhe për të gjithë industrinë e mikpritjes, sepse mbajnë dhe tërheqin mysafirë, përmirësojnë imazhin e vendit dhe rrisin cilësinë e shërbimit.

Prandaj, nëse jeni kamerier ose nëse dëshironi të bëheni kamarier, mos harroni se aftësitë “të buta” janë çelësi i suksesit tuaj. Dhe nëse jeni mysafir, mos harroni se bakshishi është një mënyrë për të shpërblyer dhe mbështetur një kamarier të mirë, i cili ju bën qëndrimin më të lehtë dhe më të këndshëm.

LEXO EDHE:

Back to top button