,,Gejmerat” u kërkojnë politikanëve evropianë të “luajnë” më shumë

Video lojërat mund të tërheqin të rinjtë më mirë se çdo industri tjetër. Por kompanitë që krijojnë lojëra të tilla shpresojnë që edhe politikanët evropianë të bëhen pjesë e rrethit, i cili ka hapur mbi 100 mijë vende pune në Evropë dhe ka të ardhura vjetore prej 23.3 miliardë eurosh, shkruan “ Politico ”.

Ngjarja e fundit e madhe e promovimit të lojërave video në Këln, e quajtur GamesCom, u ndoq nga mbi 265,000 njerëz. Njerëzit atje patën mundësinë të zhyten plotësisht në botën e videolojërave, të prodhuara nga qindra kompani. Ngjarje të tilla janë të njohura edhe për faktin se promovohen kategori të ndryshme lojërash, që nga lojërat për fëmijë si e famshmja “Minecraft”, deri te lojërat më serioze si “Assassin’s Creed” nga kompania “Ubisoft”.

Panairi i videolojërave në Këln “Gamescom”/ Foto EFE/FRIEDEMANN VOGEL

Vitet e fundit ka pasur disa shembuj sesi politikanët janë bërë gjithnjë e më të lidhur me botën e videolojërave.

Kështu, për shembull, në vitin 2015, ish-kryeministri i Polonisë, Donald Tusk, gjatë takimit me presidentin e atëhershëm të SHBA-së Barak Obaka në Varshavë, i dhuroi një CD të lojës “Witcher”, prodhuar nga kompania polake “CD Projekt”. “, kujton Business Insider.

Takimi Tusk-Obama në 2015/Foto EPA/LESZEK SZYMANSKI

Por disa nga kompanitë e tjera evropiane që prodhojnë videolojëra, si ajo finlandeze “Supercell” apo suedeze “King” (themeluesi i lojës së famshme “Candy Crash”), ankohen se firmat amerikane dhe aziatike si “Blizzard” ose ” Tencent” ata “rrëmbejnë” videolojëra.

“Video-lojërat janë një pasuri e madhe kulturore dhe është e rëndësishme jo vetëm të importojmë, por edhe të krijojmë tonat për të eksportuar në botë, duke gjeneruar të ardhura dhe duke zhvilluar teknologji të reja,” tha Felix Falk, kreu i Game, firma që përfaqëson gjermanisht. industria e lojërave.

Lojërat kanë zëvendësuar librat

Video lojërat janë tani mënyrat më të mira për të fituar para, në një kohë kur produksionet më të mëdha të filmave po përpiqen të kombinojnë lojërat dhe filmat në një.

Në një studim të fundit të industrisë evropiane të lojërave video , shkruhet se më shumë se gjysma e evropianëve luajnë një lloj lojërash, qoftë në telefonat e tyre, qoftë në kompjuterë dhe televizorë.

“Filmat dikur bazoheshin në libra, tani ata bazohen në lojëra video”, thotë Falk.

Strategjia e Gjermanisë

Gjermania bëri një strategji kombëtare vitin e kaluar për të rritur numrin e video lojërave të prodhuara në vend, shkruan BMW . Ministri gjerman i Ekonomisë Robert Habeck tha në atë kohë se qeveria gjermane donte që kompanitë vendase të prodhonin më shumë videolojëra dhe se do t’u jepnin mbështetje “të madhe” atyre kompanive në krijimin e atyre lojërave.

Robert Habek/ Foto EPA-EFE/FILIP SINGER

Pak, nëse ka, deputetë evropianë, këshilltarë dhe përfaqësues të Komisionit vizitojnë panairet e lojërave dhe kompanitë konsiderojnë se ngjarje të tilla ndërkombëtare nuk kanë prani politike.

Siç shkruan “Politico”, Brukseli ende po tenton të dalë me një plan për këtë problem. Komisioni Evropian ka urdhëruar një studim për të identifikuar se si të ndihmohen krijuesit evropianë të lojërave video.

Për momentin, kompanitë janë të frustruara dhe të shqetësuara se mund të humbasin betejën kundër konkurrentëve të fortë amerikanë dhe aziatikë.

LEXO EDHE:

Back to top button