Google do të lërë miliona përdorues të Chrome pa mjetin e tyre të preferuar
Google së fundmi bëri një lëvizje që do të lërë më shumë se 30 milionë përdorues të Google Chrome pa mjetin e tyre të preferuar të bllokimit të reklamave, uBlock Origin.
Ky ndryshim është pjesë e fushatës së Google kundër shtesave të bllokimit të reklamave në shërbimet e tyre. Sipas një raporti nga PC World, Google ka bërë ndryshime të rëndësishme në mbështetjen e shtesës së Chrome, duke kaluar nga korniza Manifest V2 në Manifest V3 të ri.
Ky kalim në kornizën Manifest V3 do të thotë që shtesat si uBlock Origin nuk do të jenë më në gjendje të përdorin kodin e strehuar nga jashtë, gjë që ndikon drejtpërdrejt në mënyrën se si funksionojnë këto shtesa. Google e justifikoi këtë vendim me nevojën për siguri më të madhe, duke argumentuar se kodi i strehuar nga jashtë përbën një rrezik potencial sigurie sepse lejon ekzekutimin e kodit të patestuar në shtesa. Politika e re lejon JavaScript të ekzekutohet vetëm si pjesë e një pakete shtesë.
Kjo do të ndikojë drejtpërdrejt te mbi 30 milionë përdoruesit e uBlock Origin. Kjo shtesë së shpejti do të çaktivizohet automatikisht nëpërmjet një përditësimi të Chrome dhe Google do t’i lejojë përdoruesit ta riaktivizojnë përkohësisht atë nëpërmjet cilësimeve, por vetëm për një kohë të kufizuar. Pas kësaj, përdoruesit do të detyrohen të kalojnë në një shfletues tjetër ose të kërkojnë një bllokues alternativ reklamash.
Komoditeti për përdoruesit vjen në formën e një versioni të ri – “uBlock Origin Lite”. Megjithëse versioni i ri sjell funksionalitete të ngjashme me origjinalin, ai nuk mbështet filtra dinamikë për të bllokuar injeksionet e skriptit, gjë që kufizon aftësitë e tij sipas kërkesave të kornizës Manifest V3.
Ekipi i zhvillimit të uBlock Origin, i udhëhequr nga Raymond Hill, theksoi se uBlock Origin Lite nuk është një zëvendësim automatik për versionin origjinal. Përdoruesit do të duhet të vendosin vetë nëse versioni i ri i plotëson nevojat e tyre për bllokimin e përmbajtjes.