Hulumtimi finlandez: Drejtuesit e makinave elektrike ndotin më shumë se të tjerët

Hulumtimi finlandez: Drejtuesit e makinave elektrike ndotin më shumë se të tjerët

Ndërsa automjetet elektrike lëshojnë më pak karbon se makinat e tjera, drejtuesit e tyre priren të shkaktojnë më shumë emetime totale të ndotësve sesa ato që drejtojnë makina me benzinë ​​ose naftë, ka zbuluar një ekip studiuesish në Finlandë.

Automjetet elektrike (EV-të) priren të jenë më të shtrenjta se ekuivalentët e tyre me benzinë ​​ose naftë, që do të thotë se ato janë përtej mundësive të shumë buxheteve shtëpiake dhe janë kryesisht të kufizuara për njerëzit më të pasur, e ashtuquajtura gjurmë karboni e të cilëve është më e madhe se popullsia e përgjithshme.

“Pronarët e EV mesatarisht janë më të pasur dhe vozisin më shumë”

Në një punim të botuar në revistën PLOS Climate, studiuesit thonë se pronarët e automjeteve elektrike janë mesatarisht më të pasur, ngasin më shumë se të tjerët dhe kanë një gjurmë karboni më të lartë se mesatarja për shkak të të ardhurave më të larta të disponueshme.

“Zotërimi i një automjeti elektrik redukton emetimet e lidhura me trafikun dhe përvoja personale me automjetet elektrike shoqërohet me qëndrime pozitive dhe qëllimin e blerjes,” sipas një ekipi të Universitetit të Turkut që anketoi rreth 4,000 njerëz në Finlandë.

Studiuesit thonë se çmimi i lartë i blerjes konsiderohet si një nga disavantazhet kryesore të automjeteve elektrike.

Çmimet duket se do të rriten në Evropë pasi Bashkimi Evropian vendosi tarifa për automjetet elektrike të prodhuara në Kinë , të cilat janë më të lira se modelet e tjera, të cilat BE thotë se do të reduktojnë subvencionet e mëdha nga Pekini që minojnë prodhuesit evropianë të makinave, të cilët gjithashtu kanë paralajmëruar se Evropa nuk i bën kanë mjaftueshëm karikues elektrikë.

“Gjurma e karbonit e të varfërve është jashtëzakonisht e mbivlerësuar”

Rrjeti energjetik i Kinës është shumë më i varur nga qymyri dhe lëndët djegëse të tjera fosile sesa ai i Evropës, ku politikëbërësit po zbatojnë rregulla që kërkojnë përdorimin e shtuar të energjisë së erës dhe diellit dhe vendosin objektiva për industrinë e automobilave që të heqë gradualisht motorët me djegie të brendshme në favor të automjeteve elektrike.

Sipas Global Energy Monitor, Kina është vendi më i madh me qymyr dhe ishte përgjegjëse për ndërtimin e më shumë se 90 për qind të termocentraleve të reja në botë me qymyr vitin e kaluar.

Hulumtimi i PLOS vjen pasi një raport i një ekipi studiuesish të udhëhequr nga Universiteti i Kembrixhit zbuloi se gjurma e karbonit e të varfërve është “jashtëzakonisht” e mbivlerësuar, ndërsa ajo e të pasurve është e nënvlerësuar.

Hulumtimi, i botuar në revistën Nature Climate Change dhe i bazuar në një anketë me më shumë se 4,000 njerëz në Danimarkë, Indi, Nigeri dhe SHBA, tregon se “shumica dërrmuese e njerëzve nënvlerësojnë jashtëzakonisht” gjurmën e karbonit të njerëzve më të pasur të shoqërisë, ndërsa “Nënvlerësimi në mënyrë drastike mbivlerëson” gjurmën e karbonit të të varfërve.

LEXO EDHE:

Back to top button