“Instagram” dhe “TikTok” tashmë janë shumë toksikë për ta: Ky është aplikacioni i ri i preferuar i Gjeneratës Z

Përdoruesit e mediave sociale , duke përfshirë yjet e mëdhenj të Hollivudit, muajin e kaluar kur Instagram testoi ndryshimet që vërshuan faqet kryesore të profileve të përdoruesve me video të shkurtra të rekomanduara të quajtura “mbështjellje” dhe përmbajtje të shpërndarë nga njerëz të tjerë që ata nuk i ndjekin fare “kërkuan” nga kompania të ndaloni së provuari të jeni “TikTok”.

Ishte një reagim ndaj përpjekjes së Instagram për të joshur anëtarët e Gen Z larg TikTok duke imituar disa nga veçoritë e atij aplikacioni.

Një koncept i pazakontë i “miqve”

Platformat e hershme si MySpace dhe Facebook u ndërtuan mbi nocionin e çuditshëm të “miqve”, që synonin të pasqyronin rrjetin aktual social të çdo personi. Por më të njohurat mes të rinjve sot, “Instagram” dhe “TikTok”, janë edhe arena globale për fillimin e një profesioni të ri – influencertwo. Përmbajtja është kyçe dhe viraliteti i optimizuar algoritmikisht është metrika që përcakton atë që shihni.

Është ky lloj dizajni i aplikacionit që do të thotë që e gjithë bota mund të ndjekë evolucionin e një trendi të egër të njohur të grimit ose t’i bashkohet fushatës kundër një stilisti 20-vjeçari mobiljesh nga Brooklyn, i cili sillej keq me vajzat në Tinder.

celular
Telefonat celularë / Foto: Unsplash

“Televizioni i brezit tim”

Deborah McKenzie , 23 vjeç , nga Aberdeen, Skoci, thotë se TikTok është si televizioni i gjeneratës së saj. Ajo thotë se ajo dhe miqtë e saj nuk postojnë shumë, duke shfletuar më shumë përmbajtjen e njerëzve të tjerë për të mbushur kohën e lirë.

Ndërsa shkalla e Instagram dhe TikTok bëhen më jopersonale dhe më pak personale, një brez i ri i mediave sociale, duke përfshirë BeReal, Locket Widget, Yubo dhe Poparazzi, kanë parë një mundësi për t’i dhënë përparësi intimitetit.

“Ajo që ne po shohim tani është se shijet e Gen Z po lëvizin drejt përvojave më të thella dhe më të personalizuara,” thotë Matt Moss, themeluesi i Locket, një aplikacion i zhveshur që lejon miqtë e ngushtë dhe familjen të ndajnë foto që duken si një shtesë e shtuar për ekranin e personave të tjerë.

Moss fillimisht e krijoi aplikacionin për të mbajtur kontakte me të dashurën e tij në distanca të gjata ndërsa ajo studionte, por ai thotë se deri në fund të korrikut, një miliard foto ishin shpërndarë në të. Ky shpërthim erdhi pas momentit viral të TikTok në fund të vitit të kaluar.

Një tjetër aplikacion që ka pasur pjesën e tij të momenteve virale është BeReal, i lançuar në vitin 2019 nga sipërmarrësit francezë Alexis Bareit dhe Kevin Perrault . BeReal u kërkon përdoruesve të tij të bëjnë një foto të njëkohshme nga kamerat e përparme dhe të pasme çdo ditë në një kohë të caktuar, për një periudhë prej dy minutash.

 

28 milionë shkarkime

Përdoruesit mund të bëjnë fotografi më vonë, por ata nuk mund të shohin përmbajtjen e miqve të tyre derisa të postojnë përmbajtjen e tyre. Ideja është që përdoruesit të kapin atë që po bëjnë në atë kohë, pavarësisht se sa jo magjepsëse është – për të promovuar një marrëdhënie më autentike me miqtë e tyre në internet.

BeReal është aktualisht aplikacioni numër 1 i rrjeteve sociale dhe po rritet me shpejtësi. Shumica dërrmuese e 28 milionë shkarkimeve ndodhën këtë vit.

Me TikTok dhe Instagram përtej shtrirjes origjinale të mediave sociale, 20-vjeçarja Christine Merlis nga Nju Jorku thotë se BeReal plotëson një nevojë të paplotësuar për t’u lidhur me miqtë gjatë gjithë ditës.

“Më pëlqen të shoh se çfarë po bëjnë miqtë e mi, veçanërisht gjatë verës kur nuk jemi në të njëjtin vend dhe nuk jemi në leksione”, thotë Christine.

Vala e re e këtyre llojeve të platformave supozohet se zgjidh një problem tjetër – presionin në rritje për të punuar në mënyrë efektive, për të rritur ndjekësit dhe për t’u bërë një ndikues në TikTok dhe Instagram.

23-vjeçarja Olivia Bamford nga provinca angleze e Derbyshire thotë se nuk e përdori Instagramin sepse mendonte se përmbajtja e njerëzve të tjerë do të ishte gjithmonë më e mirë se ajo e saj.

 

Aplikacioni së shpejti mund të vlejë më shumë se 600 milionë dollarë

Instagram ka justifikuar ndryshimet e tij të fundit duke thënë se dëshiron të ndihmojë krijuesit e tij të arrijnë një audiencë më të gjerë. Në të kundërt, BeReal thotë se nuk dëshiron t’i ndihmojë njerëzit të bëhen ndikues.

“Nuk është saktësisht një platformë ku mund të krijoni një ndjekës, por kjo është çështja,” tha Meriles për The Guardian.

Locket shkon aq larg sa kufizon numrin e njerëzve që mund të shtoni – një ndryshim shumë më “radikal” se Instagrami.

Reagimi i pashmangshëm kundër pretendimeve të BeReal për autenticitetin pasoi shpejt.

“Dallimi midis BeReal dhe gjigantëve të mediave sociale nuk është qëndrimi i BeReal ndaj së vërtetës, por madhësia dhe shtrirja e mashtrimeve të tij,” shkroi R. Dhe Howley në New Yorker.

A do të çojë ndonjëherë të menduarit e vogël në rezultate të mëdha? Shumica e aplikacioneve të përmendura thonë se kanë braktisur plotësisht ekonominë e bazuar në vëmendje, duke thënë se do të shmangin reklamat për modelet alternative të biznesit.

Les gens craquent sur l’app. #BeReal pic.twitter.com/HiuqFtMasI

– BeReal. (@BeReal_App) 5 shkurt 2021

 

Locket sapo mori një investim prej 12.5 milionë dollarësh të udhëhequr nga Sam Altman i OpenAI. BeReal thuhet se është në rrugën e duhur për të siguruar financim që do të katërfishojë vlerën e tij në më shumë se 600 milionë dollarë.

Një pyetje tjetër është, a po ndjekin këto aplikacione një ndryshim brezash apo thjesht po përdorin të vërtetën e dukshme që njerëzit duan të ndajnë me miqtë e tyre në internet? Për momentin, shumica nuk kanë ndërmend të zëvendësojnë Instagramin dhe TikTok.

“Ne e duam Instagramin dhe TikTok, por ato nuk janë konkurrencë e vërtetë në hapësirën tonë,” thotë bashkëthemeluesi i Poparazzi, Alex Ma.

Kjo pasqyron fragmentimin më të madh të tregut të aplikacioneve të mediave sociale, ku përdoruesit vizitojnë aplikacione të ndryshme për përvoja të ndryshme.

Është e vështirë të parashikohet nëse këto aplikacione të reja të mediave sociale do të mbijetojnë, e lëre më të sjellin ndryshime të mëdha në industri. Aplikacionet sociale si Clubhouse tërhoqën një numër të madh përdoruesish në dhomat e bisedave audio në kulmin e pandemisë, por që atëherë janë zbehur në errësirë.

LEXO EDHE:

Back to top button