KUJDES! Kriptovaluta e Squid Game bie, ndërsa mashtruesit largohen me miliona

Shenja e kriptomonedhës, e frymëzuar nga shfaqja popullore e Koresë së Jugut Squid Game, u rrëzua të hënën në një mashtrim të dukshëm. Ekspertët e kriptos e panë atë që po vinte, por kjo nuk i ndaloi investitorët të derdhnin para në kriptomonedhën e dyshimtë. Shenja, e quajtur Squid, u lançua si monedha ekskluzive e projektit Squid Game – një platformë kripto-play-për-fitim ku njerëzit blejnë token për t’i përdorur në lojërat online. Investitorët u joshën me premtimin për të fituar më shumë argumente të cilat më vonë mund të shkëmbeheshin me kriptovaluta të tjera ose monedha kombëtare.
Investitorët nxituan të vënë bast mbi tokenin për të luajtur lojëra të bazuara në shfaqjen Netflix në projektin që do të fillonte në nëntor. Monedha meme e re u rrit në vlerë nga më pak se 1 cent në mbi 2800 dollarë për shenjë në vetëm disa ditë.

Të hënën, më pak se një javë që nga lansimi i tij, Squid u rrëzua 100% pasi krijuesit u larguan me 2.5 milionë dollarë para nga investitorët. Brenda një harku kohor prej 10 minutash, token u vlerësua nga 628,33 dollarë në 2,856,65 dollarë përpara se të binte në 0 dollarë sipas gjurmuesit të të dhënave kripto, CoinMarketCap.

CoinMarketCap

Ky lloj mashtrimi i quajtur “tërheqje qilimi” (rug pull), ndodh kur promovuesi i një token tërheq blerësit, vetëm për të ndaluar aktivitetin e tregtimit dhe për të dalë me paratë e mbledhura nga shitjet. Krijuesit i shlyejnë monedhat në këmbim të parave të vërteta, duke zhvlerësuar shpejt vlerën e kriptos dhe duke fituar 2.5 milionë dollarë të shpejtë (1.8 milionë £) në këtë rast. Kritikët thonë se ishte një mashtrim i dukshëm që tregonte shumë flamuj të kuq, duke përfshirë një faqe interneti trejavore të mbushur me gabime drejtshkrimore dhe gramatikore. Faqja e internetit dhe llogaritë e mediave sociale që promovojnë tokenin janë zhdukur gjithashtu. Ekspertët thonë se popullariteti i Squid Game e bëri Squid një shitje të lehtë për investitorët sylesh me FOMO.

“Njerëzit kanë parë se çfarë ka ndodhur me monedhat e tjera të memeve si Dogecoin dhe Shiba Inu, dhe janë në ankth të mos humbasin një tjetër”, tha Joe Khalique-Brown, redaktor kryesor i kriptomonedhave në CoinJournal. CoinMarketCap kishte shënuar tokenin Squid Game për të mos qenë në gjendje të rishitej. “Ju lutemi bëni kujdesin tuaj të duhur dhe tregoni kujdes gjatë tregtimit!”, lexoni paralajmërimin. Mashtrimi nuk është befasi për veteranët e kriptove, të cilët vunë në dukje ironinë e investitorëve që i besojnë një monedhë të bazuar në një shfaqje distopike ku një person ia del me të gjitha paratë.

YOUNGKYU PARK

Pavarësisht transmetimit në shtator, Squid Game është ende në vendin e tretë në dhjetë shfaqjet më të mira të Netflix të shikuar sot në Mbretërinë e Bashkuar. “Mashtrimet e kriptomonedhave përputhen ngushtë me tendencat e njohura dhe pas zhurmës së Squid Game, kjo nuk është ndryshe. Njerëzit duhet t’i kushtojnë vëmendje asaj në të cilën po investojnë pasi këto mashtrime të veçanta nuk janë të reja, “tha Jake Moore, ish-kreu i Forenzikës Dixhitale në Policinë e Dorset. Mashtrimet në lidhje me lojën Squid po shtrihen përtej kriptomonedhës sipas studiuesit të Malware të firmës globale të sigurisë kibernetike ESET, Lukas Stefanko. Deri më 19 tetor, kishte mbi 200 aplikacione të lidhura me Squid Game të disponueshme në Google Play, ku shumica prej tyre arritën një milion instalime në 10 ditë. Disa prej këtyre aplikacioneve kishin të bashkangjitur malware-in “Joker”, i cili mund t’i rrezikonte përdoruesit për mashtrime me qëllim të keq me reklama ose veprime të padëshiruara të abonimit në SMS. Shumë investitorë fillestarë me pakicë tërhiqen nga vlera argëtuese e argumenteve të bazuara në shfaqjet e njohura televizive ose postimet e tyre të preferuara në Twitter për një monedhë.

Investitorët duhet të bëjnë dallimin midis vlerës së argëtimit dhe vlerës së mundshme të investimit dhe të shikojnë më thellë në vetë kripto-n përpara se të marrin ndonjë vendim. Duke blerë natyrën e klikimeve të mediave sociale, investitorët e vënë veten në rrezik më të madh”, tha Michael Kamerman, CEO i kompanisë fintech Skilling. Megjithëse ky nuk është mashtrimi i parë i kriptove, ekspertët paralajmërojnë se nuk do të jetë i fundit. “Ne gjithmonë i këshillojmë përdoruesit tanë që të hetojnë plotësisht se në çfarë po investojnë paratë e tyre përpara se të blejnë ndonjë kriptomonedhë të re. Ka shumë projekte legjitime që janë investime të zbatueshme, për sa kohë që ju kryeni kërkime të plota”, tha Khalique-Brown. Këto të ashtuquajtura të këqija “pompë dhe hale” që lidhen me tendencat më të fundit duhet të jenë një flamur i kuq për blerësit.

“Njerëzit duhet të jenë të vetëdijshëm për rreziqet që vijnë me kriptovalutat dhe i përmbahen monedhave dhe shkëmbimeve të njohura të mirëshikuara. Nuk ka ende asnjë garanci apo sigurim kur gjërat shkojnë keq në botën e parave dixhitale”, tha Moore. Rregulloret rreth kriptomonedhave kanë qenë një zonë e turbullt dhe qeveritë nuk kanë arritur ende me politikat që do ta bënin investimin në kripto më të sigurt.

LEXO EDHE:

Back to top button