Llogaritja është e qartë: Euro 7 i bën makinat më të shtrenjta me 2000 euro

Llogaritja është e qartë: Euro 7 i bën makinat më të shtrenjta me 2000 euro

Makinat e përdorura tashmë janë bërë më të shtrenjta me rreth 25 për qind, makinat e reja gjithashtu janë bërë më të shtrenjta dhe rregullat e shpallura evropiane kërcënojnë të çojnë në një rritje të re çmimi.

Siç paralajmëron një studim i Shoqatës së Prodhuesve të Automobilave të Evropës (ACEA), rregullorja e re e BE-së kundër ndotjes së mjedisit do të shkaktojë një rritje të kostove të prodhimit të makinave, autobusëve dhe kamionëve.

Në studim thuhet konkretisht se kostoja e prodhimit të makinave do të rritet mesatarisht me 2000 euro dhe ajo e autobusëve dhe kamionëve deri në 12000 euro.

Se si do të derdhet tek blerësi fundor nuk është ende e qartë askund, por le të kujtojmë se vitin e kaluar Renault dhe Volkswagen bënë një analizë dhe arritën në përfundimin se ky ndryshim i rregullave mund të rrisë çmimet për klientët nga 1000 në 5000 euro.

“Iniciativa e standardit Euro 7 do të ketë një ndikim shumë të vogël në mjedis, me një çmim jashtëzakonisht të lartë”, vlerëson Shoqata.

Shoqata në thelb i referohet propozimit të paraqitur nëntorin e kaluar, i cili fokusohet në substancat që janë të dëmshme për shëndetin e njeriut, në vend të emetimeve të dioksidit të karbonit.

Vlerat më të ulëta të emetimeve sipas standardit të mëparshëm do të jenë të detyrueshme për makinat dhe furgonët, ndërsa kufij të veçantë do të vendosen për autobusët dhe kamionët.

“Kjo iniciativë ka të ngjarë të ketë një efekt jashtëzakonisht të ulët të dobishëm në mjedis, ndërsa kostot do të jenë jashtëzakonisht të larta.” Kjo do të ndikojë tek konsumatorët në formën e çmimeve të larta për makinat dhe automjetet e tjera”, tha Sigrid de Vries, CEO i ACEA.

“Një përfitim më i madh shëndetësor dhe mjedisor do të arrihej duke kaluar në automjete elektrike, duke zëvendësuar njëkohësisht automjetet e vjetra në rrugët evropiane me modele shumë efikase Euro 6/VI”, shtoi ajo.

Vlerësimet e Komisionit Evropian janë disi më të buta

Duke vlerësuar efektin e rregullave të reja, Komisioni Evropian parashikoi se masat do të shkaktonin një rritje të çmimeve të prodhimit të makinave me 180 në 450 euro për makinat ose 2800 euro për kamionët dhe autobusët.

Kjo është katër deri në dhjetë herë më pak se sa parashikonte studimi.

Por studimi u mbështet nga industria, e cila ka kritikuar prej kohësh rregullat si shumë të kushtueshme për prodhuesit. Ata argumentojnë se paratë do të shpenzoheshin më mirë për më shumë prodhim të automjeteve elektrike.

“Standardet aktuale Euro 6 janë më të sakta dhe më të rrepta në të gjithë botën. “Emetimet janë tashmë në nivele mezi të matshme falë teknologjisë superiore të automjeteve,” njoftoi Shoqata.

BE-ja caktoi një afat deri në korrik 2025 dhe në prill Volkswagen i Gjermanisë kërkoi ta zhvendoste atë datë në vjeshtën e vitit 2026.

Nëse eurodeputetët i përmbahen afatit fillestar, prodhimi i makinave në të gjithë Evropën mund të ndalet.

Kundër këtij vendimi janë edhe një grup vendesh të BE-së

Një grup vendesh të BE-së, i cili përfshin Republikën Çeke, Bullgarinë, Francën, Hungarinë, Italinë, Poloninë, Sllovakinë dhe Rumaninë, kanë kundërshtuar së bashku rregulloren e re të makinave, duke thënë se kjo do të ndikojë negativisht në vendet e punës dhe industrinë vendase.

“Ne i kundërshtojmë rregullat e reja për emetimet e makinave dhe furgonëve sepse ato do të heqin investimet nga rruga e rënë dakord së fundmi drejt emetimeve zero të CO2,” tha një grup vendesh që tani kërkojnë që standardet e reja të tërhiqen në të paktën tre vjet. për makina dhe pesë për kamionë”.

Sektori “i gjelbër”, megjithatë, beson se studimi i mbështetur nga ACEA përfaqëson “frikë klasike, pasiguri dhe dyshim nga ana e industrisë së automobilave”.

“Ata po përpiqen të trembin njerëzit dhe të heqin përgjegjësinë nga vetja duke e paraqitur problemin si një zgjedhje mes standardit Euro 7 dhe elektrifikimit, edhe pse industria ka burime të mjaftueshme për t’i zbatuar të dyja. ACEA ka qenë “ujku që qan” për dekada, nuk duhet të mendojmë se është ndryshe tani,” tha Adrian Hill nga rrjeti i qyteteve Energy.

“Diferenca në kostot e prodhimit ndërmjet automjeteve Euro 6 dhe Euro 7 do të jetë si shtimi i sediljeve prej lëkure ose një sistemi zanor cilësor në makinë. Dhe nuk ka mënyrë më efikase për të shpëtuar jetë njerëzore”, tha ai.

Kalimi në automjetet elektrike do të eliminojë emetimet, por motorët me djegie të brendshme do të qëndrojnë në rrugët evropiane për dekada.

ACEA do të përfitojë nga braktisja e standardit Euro 7 pasi nuk do të ketë kosto për të ridizajnuar motorë të tillë për të qenë “më të pastër”.

Shoqata nga ana e saj thekson se këto para do të shpenzoheshin për përmirësimin e elektromotoreve.

Vlerësohet se në vitin 2050, plot 15 vjet pas ndalimit të shitjes së automjeteve me benzinë ​​dhe naftë, rreth 20% e makinave në Evropë do të kenë ende një motor me djegie të brendshme.

LEXO EDHE:

Back to top button