Meta ka njoftuar opsionet e reja të AI në Facebook dhe Instagram

Meta ka njoftuar opsionet e reja të AI në Facebook dhe Instagram

Pasi Meta shfaqi së fundmi mjetin e gjenerimit të videove Gen Video i cili ka disa aftësi vërtet mbresëlënëse, kompania e Zuckerberg tani ka prezantuar mjetet e redaktimit të videove me AI për Facebook dhe Instagram.

Mjetet e reja, të cilat bazohen në inteligjencën artificiale, nuk do të jenë të disponueshme për të gjithë përdoruesit, por vetëm për reklamuesit dhe do t’u lejojnë atyre shumë më tepër fleksibilitet gjatë krijimit të videove. Siç shkon tashmë me mjete të ngjashme, gjithçka që duhet të bëni është të shkruani tekstin që dëshironi të jepni dhe t’ia lini pjesën tjetër inteligjencës artificiale.

Kështu, inteligjenca artificiale e Metës do të jetë në gjendje të krijojë një video të re, domethënë një animacion të bazuar në vetëm një foto, që është një nga aftësitë e Gen Video. Një nga shembujt që kanë postuar nga Meta është një foto e një kavanozi me marmelatë me luleshtrydhe përreth. Bazuar në atë foto, mjeti i AI mund të krijojë një animacion në mënyrë që luleshtrydhet të fillojnë të notojnë rreth kavanozit.

Një tjetër aftësi e këtij mjeti të AI është të zgjerojë videot ekzistuese me “AI që gjeneron pikselë të padukshëm në çdo kornizë të videos” për të rritur madhësinë – ngjashëm me mënyrën se si mjetet e redaktimit të fotografive me AI mund të zmadhojnë sfondin e imazheve, duke shtuar elementë që lidhen për përmbajtjen e imazhit.

Këto mjete do të bëhen gradualisht të disponueshme për reklamuesit, me disponueshmëri më të gjerë gjatë vitit të ardhshëm, dhe pa dyshim do të jenë mjaft të njohura gjatë krijimit të reklamave. Kompania prezantoi më parë disa opsione të bazuara në AI për reklamuesit, përmes të cilave ata mund të gjenerojnë tekst dhe foto për reklama.

Kompania e Zuckerberg nuk është e vetmja platformë që mundëson krijimin e reklamave përmes mjeteve të bazuara në AI, me Amazon që muajin e kaluar prezantoi një mjet të bazuar në AI që krijon video bazuar në fotot e produkteve, dhe TikTok po eksperimenton gjithashtu me përdorimin e avatarëve të fuqizuar nga AI. inteligjencës në reklamat e saj.

LEXO EDHE:

Back to top button