Në Suedi, një tendencë shqetësuese tek të rinjtë, edhe fëmijët nën 13 vjeç përdorin kremra kundër plakjes

Në Suedi, një tendencë shqetësuese tek të rinjtë, edhe fëmijët nën 13 vjeç përdorin kremra kundër plakjes

Zinxhiri kryesor suedez i farmacive Hjärtat ka ndaluar shitjen e kremrave kundër plakjes për moshat nën 15 vjeç për shkak të frikës në rritje në vendet evropiane për ndikimin e tyre të mundshëm të dëmshëm në lëkurën e fëmijëve nëse fëmijët fillojnë t’i përdorin këto produkte shumë herët.

Zinxhiri i farmacive Hjärtat, i cili ka rreth 390 në Suedi, do të ndalojë shitjen e “produkteve të avancuara të kujdesit të lëkurës” që përmbajnë përbërës të tillë si acidet AHA, acidet BHA, vitaminat A, C dhe peeling enzimë për klientët nën moshën 15 vjeç, përveç nëse ata kanë prindër. pëlqimin ose lëkurën me probleme.

Arsyeja e këtij vendimi janë raportimet e shumta për një shpërthim në popullaritetin e produkteve të kujdesit të lëkurës tek fëmijët suedezë nën moshën 13 vjeç, të nxitura nga mediat sociale. Një markë kozmetike i tha transmetuesit publik SVT se 20 deri në 40 përqind e klientëve të saj tani janë nën 13 vjeç.

Raporte të shumta tregojnë se gjithnjë e më shumë fëmijë në të gjithë Evropën, përfshirë mbi 10-vjeçarët në Mbretërinë e Bashkuar, po i drejtohen produkteve të shtrenjta të kujdesit kundër plakjes në kërkim të lëkurës “me pamje më të re”, shumë prej tyre të ndikuar nga të parët në rrjete. si TikTok, shkruan britanikja The Guardian.

Ekspertët kanë frikë se trendi i ri mund të ketë një efekt jashtëzakonisht të dëmshëm në lëkurën kaq të re dhe shqetësohen për ndikimin psikologjik në rininë e sotme të fiksuar pas plakjes.

Annika Svedberg, kryefarmacistja e farmacisë Hjärtat, thotë se “përdorimi i produkteve kozmetike të avancuara të kujdesit të lëkurës që synojnë reduktimin e rrudhave dhe arritjen e një ngjyre më të barabartë të lëkurës nuk është i nevojshëm për fëmijët”.

“Në rastet kur fëmija vuan nga një sëmundje e lëkurës, siç është ekzema atopike, disa produkte mund të kontribuojnë në përkeqësimin ose riaktivizimin e simptomave”, thotë Swedberg.

Drejtoresha e kompanisë, Monika Magnuson, tha se kompania e saj dëshiron të bëhet lider në këtë trend dhe të marrë më shumë përgjegjësi për të mos u përfshirë në promovimin e sjelljeve dhe idealeve jo të shëndetshme që kanë marrë vrull tek shumë të rinj.

LEXO EDHE:

Back to top button