Nëse kalon, funksioni i ri është gjëja më e keqe që Instagrami ka krijuar ndonjëherë
Instagram po teston një veçori që nuk do t'ju lejojë të kapërceni reklamat.

Instagram filloi testimin e një veçorie që tërhoqi shpejt shumë reagime negative. E quajtur “Pushimi i reklamave”, funksioni i ri i detyron përdoruesit të shikojnë një reklamë përpara se të vazhdojnë të lëvizin nëpër postime.
Rrjeti social i njohur, të cilin Facebook e bleu në vitin 2012 për një miliardë dollarë, tashmë ofron një numër reklamash në aplikacionin e tij që mund të shihen midis postimeve të rregullta, Reels dhe Stories, por ato janë relativisht të pavëmendshme dhe çdokush mund t’i anashkalojë ato. Megjithatë, Ad Break është diçka krejtësisht tjetër dhe diçka me të cilën çdo përdorues i YouTube që nuk dëshiron të paguajë për një abonim Premium është shumë i njohur.

Duke qenë se aktualisht është vetëm një provë, jo të gjithë përdoruesit mund të shohin reklama të pa kapërcyeshme. Kompania mëmë e Metës nuk ka bërë reklamë për këtë, ndaj nuk e dimë ende sa përqind e njerëzve po i shohin këto reklama. Megjithatë, është një nënvlerësim të thuhet se reagimet e përdoruesve të prekur nuk kanë qenë pozitive, me një numër të madh të tyre që kërcënojnë të largohen nga platforma nëse kjo mbetet në fuqi.
“Kjo do të jetë pika e fundit kur bëhet fjalë për Instagram. Mund të trajtoj shumë reklama tashmë të shpërndara në të gjithë aplikacionin, por reklamat që nuk mund t’i anashkaloj? Humbuni,” tha një përdorues i pakënaqur në Reddit, ndërsa një tjetër shtoi: Meta ka stilistë të mirë UX, a kanë bërë ata ndonjë kërkim përpara se ta publikojnë këtë për publikun? Ai shkatërron plotësisht përvojën e përdoruesit.”

As përdoruesit e rrjetit social X nuk e morën më mirë lajmin për funksionin e ri, ndaj shumë prej tyre shprehën synimin për të kaluar në TikTok dhe në rastin më të mirë për të reduktuar në mënyrë drastike kohën e kaluar në aplikacionin Instagram.