Përdoruesit janë të zemëruar me politikat e YouTube

YouTube ka kohë që po lufton me përdoruesit që kanë instaluar bllokues reklamash dhe së fundmi ata kanë filluar të ushtrojnë edhe më shumë presion ndaj përdoruesve të tillë. Për njerëzit që kanë instaluar programe të tilla në pajisjet e tyre dhe që deri më tani janë kursyer nga disa sanksione, YouTube tani ka ngadalësuar ndjeshëm funksionimin e faqeve të tij video.

Kompania paralajmëroi përsëri se përdorimi i programeve të tilla është shkelje e kushteve të përdorimit të faqes dhe bllokimi i reklamave të shfaqura në faqet e tyre zvogëlon qartë fitimet e tyre. Edhe pse Google filloi të ngadalësonte aksesin në YouTube më herët, ata së fundi e zgjeruan këtë taktikë për një numër edhe më të madh përdoruesish dhe gjithnjë e më shumë njerëz po raportojnë probleme me aksesin në shërbimin e videos.

Për shumë njerëz, YouTube papritmas u bë shumë i ngadalshëm dhe faqja nuk përgjigjet menjëherë kur klikoni luaj video, kërkoni video, etj. Arsyeja për këtë, shpjegon faqja e internetit 9to5Google, është se Google ka futur një “timeout artificial” në kodin e YouTube, i cili sillet si një lidhje e ngadaltë e internetit, duke ngadalësuar faqen.

Ky problem, pra, lidhet ekskluzivisht me bllokuesit e reklamave dhe përdoruesit mund ta zgjidhin atë në dy mënyra. E para, natyrisht, është të çinstaloni programet e bllokimit të reklamave në YouTube. Edhe pse shumë përdorues që janë mësuar të shijojnë video pa shfaqur reklama nuk duan të pajtohen me këtë, ky opsion është ndoshta më i pranueshëm për ta sesa opsionet e tjera. Dhe kjo është – pagesa.

YouTube Premium lejon akses në të gjitha videot në këtë shërbim pa shfaqur reklama, por është një plan abonimi që kushton rreth 10 euro në muaj. Një opsion i planit familjar është gjithashtu i disponueshëm, i cili kërkon një pagesë mujore prej 14,60 € dhe lejon hyrjen për pesë përdorues nga e njëjta familje.

Pra, situata me YouTube është mjaft e qartë. Nëse dëshironi të shikoni video si më parë, pa ngadalësuar dhe ngarkuar të gjatë video, do t’ju duhet ose të çaktivizoni bllokuesit e reklamave ose të paguani një abonim.

Sipas informacioneve në fund të vitit të kaluar, shumica e përdoruesve vendosën për opsionin e parë, pra çinstalimin e programit të bllokimit të reklamave. Pasi Google filloi të ngadalësonte ngarkimin e videos, numri i bllokuesve të reklamave të çinstaluara ishte më i lartë se mesatarja në tetor dhe u rrit nga tre deri në pesë herë.

LEXO EDHE:

Back to top button