Pesë çajrat më të mirë për të përmirësuar cilësinë e gjumit

Gjumi i mirë është thelbësor për shëndetin e përgjithshëm. Fatkeqësisht, shumë njerëz vuajnë nga pagjumësia, ose paaftësia kronike për të fjetur gjumë, për të qëndruar në gjumë, ose për të arritur një gjumë cilësor.

- Advertisements -

Çajrat bimorë janë zgjedhje të njohura kur vjen puna te qetësimi dhe përmirësimi i gjumit. Për shekuj me radhë, çajrat janë përdorur në të gjithë botën si mjete natyrale të gjumit. Kërkimet moderne gjithashtu mbështesin aftësinë e çajrave bimorë për përmirësuar gjumin.

Çaji i kamomilit: Çaji i kamomilit përmban një antioksidant të quajtur apigenin, i cili mund të ndihmojë në fillimin e gjumit. Sidoqoftë, provat për të mbështetur përfitimet e kamomilit janë të paqëndrueshme. Por nëse funksionon për ju, konsumojeni.

Rrënja e valerianës: Është një barishte e përdorur për shekuj me radhë për të trajtuar probleme si pagjumësia, nervozizmi dhe dhimbjet e kokës. Valeriana mund të nxisë përgjumjen duke rritur nivelet e një neurotransmetuesi të quajtur GABA. Studime më të vogla sugjerojnë që rrënja e valerianës mund të përmirësojë cilësinë e përgjithshme të gjumit duke shkurtuar kohën që duhet për të fjetur dhe duke reduktuar zgjimet gjatë natës.

Balsam limoni: Balsami i limonit është një barishte aromatike që rrit nivelet e GABA, të paktën në trurin e minjve. Pirja e çajit me balsam limoni mund të zvogëlojë pagjumësinë.

Frut pasioni: Pirja e çajit të frutave të pasionit mund të përmirësojë cilësinë e përgjithshme të gjumit. Gjithashtu fruti i pasionit, në kombinim me rrënjët e valerinës mund të reduktojë pagjumësinë.

Lëvorja e manjolës: Në studimet te minjtë, çaji i lëvores së manjolës ka treguar se zvogëlon kohën që duhet për të fjetur dhe rrit sasinë e gjumit të përgjithshëm duke modifikuar receptorët GABA në tru. Sidoqoftë, kërkohen studime të mëtejshme për të konfirmuar këto efekte tek njerëzit.

 

LEXO EDHE:

Back to top button