Robotët gjigantë humanoidë kanë filluar të punojnë në hekurudhat e Japonisë
Një kompani japoneze hekurudhore do të fillojë riparimin e sistemit të saj hekurudhor në një mënyrë shumë japoneze: me ndihmën e robotëve humanoidë të avancuar, raporton IFLScience.

Duke filluar nga ky muaj, robotët gjigantë të stilit Meka do të përdoren për të kryer një sërë detyrash mirëmbajtjeje në infrastrukturën hekurudhore të kompanisë, të tilla si lyerja e strukturave mbështetëse të sipërme dhe heqja e degëve të pemëve që pengojnë shinat.
Të aftë për të ngritur objekte që peshojnë deri në 40 kilogramë dhe për të arritur lartësi deri në 12 metra, krahët rrotullues mund të pajisen me një sërë mjetesh për të kryer një sërë punësh të çuditshme.
Mekanoidi i mundimshëm drejtohet nga një njeri i cili mund të ulet në një kamion gjurmues dhe të kontrollojë lëvizjen e tij duke përdorur një levë dhe syze VR të lidhura me një kamerë në kokën e robotit.
Më poshtë mund të shikoni një video të teknologjisë në veprim. Një pjesë e montazhit madje tregon robotin duke përdorur një sharrë rrethore për të prerë pemët e larta, por zhvilluesit e shpikjes besojnë se krijimi i tyre është një palë duar të sigurta.
Në një njoftim të fundit, JR West (një kompani hekurudhore japoneze) tha se e zhvilloi teknologjinë me ndihmën e kompanisë robotike Jinki Ittai dhe kompanisë teknologjike Nippon Signal në një përpjekje për të përmirësuar sigurinë e punonjësve të saj dhe për të zvogëluar rrezikun e aksidenteve në punë.
Ata përmendën gjithashtu “mungesat e fuqisë punëtore” si një shtytës të madh të teknologjisë së re. Japonia ka një nga popullsitë më të vjetra në botë, me rreth 29% të vendit mbi moshën 65 vjeç. Është një problem që do të shkaktojë të gjitha llojet e dhimbjeve të kokës, jo më pak për një ekonomi që ka filluar të tendoset nën presionin e mungesës së fuqisë punëtore.
Robotët dhe teknologjitë e reja shpesh akuzohen për “vjedhje të vendeve të punës” nga njerëzit, por duket se ato mund të përdoren gjithashtu për të lehtësuar mungesën e fuqisë punëtore, raporton IFLScience.