Shqyrtimet e Google me AI ngrenë shqetësime për keqinformimin

Shqyrtimet e Google me AI ngrenë shqetësime për keqinformimin

Ideja e përdorimit të inteligjencës artificiale në kërkim është e diskutueshme. Generative AI ka shumë aplikacione të dobishme, por kërkimi, të paktën për momentin, nuk është një prej tyre. Kërkimi ka të bëjë me kërkimin dhe gjetjen e informacionit në internet. Inteligjenca artificiale gjeneruese e Google është e prirur ndaj gabimeve dhe mund të paraqesë lehtësisht informacione të pasakta si fakte.

Në të kaluarën ka pasur shembuj të dukshëm të rishikimeve të AI që ofrojnë dezinformata. Është e lehtë të gjesh shembuj në mediat sociale ku rishikimet e AI të kërkimit në Google japin informacion të pasaktë. Për shembull, përdoruesit këshillohen të vendosin ngjitës në pica, se pula duhet të gatuhet vetëm në 38.8 gradë Celsius, se “lëngu i ndezur” është i vërtetë, se zjarret mund të shuhen duke shtuar më shumë vaj dhe se nuk ka asnjë vend në Afrikë. që fillon me shkronjën “K”.

Ideja e një përmbledhjeje ose përgjigjeje të shpejtë duke përdorur inteligjencën artificiale në kërkim ka kuptim. Është gjithnjë e më e vështirë të marrësh një përgjigje të shpejtë nga një kërkim në Google për shkak të optimizimit të spamit, i cili përmirësohet më tej nga fuqia e inteligjencës artificiale që gjeneron përmbajtje më shpejt. Por përdorimi i inteligjencës artificiale për të zgjidhur këtë problem duket joproduktiv. Inteligjenca artificiale mund të analizojë informacionin, por nuk është shumë e mirë në njohjen e së vërtetës. Ai gjithashtu tenton të marrë sarkazmën nga Reddit si informacion 100 për qind të saktë.

Kërkimi i AI në Google ofron rishikime të dobëta të rezultateve të kërkimit

UA thjesht nuk i përket rezultateve të kërkimit. Nëse është aty, nuk duhet të jetë në krye të faqes dhe të përfshihet si kërkim i paracaktuar. Këto përgjigje të shpejta duhet të jenë një produkt i veçantë – ndoshta një chatbot, të cilin Google e ka gjithashtu në portofolin e tij. Sidoqoftë, Google ka treguar tashmë se ka ide të shkëlqyera se si duhet të përdoret AI në kërkim, dhe sinqerisht, ato ide duken shumë më të dobishme sesa vlerësimet e AI.

Në Google I/O 2024, kompania shfaqi disa veçori të reja të kërkimit të AI, duke përfshirë arsyetimin në shumë nivele. Kërkimet aktuale janë përgjithësisht të thjeshta, por Google ka treguar se inteligjenca artificiale mund të ndihmojë në përgjigjen e pyetjeve shumë më komplekse. Një pyetje shembull ishte:

– Gjeni studiot më të mira të yogas ose pilates në Boston dhe tregoni detaje në lidhje me ofertat e tyre dhe kohën e ecjes nga Beacon Hill – të cilat rishikimi i AI mund të prodhojë disa rezultate vërtet të dobishme.

Ka edhe planifikim. Përdorimi i kërkimit tradicional të Google për planifikim është një detyrë e vështirë që kërkon shfletimin e shumë faqeve në internet, kryerjen e kërkimeve të shumta dhe mbledhjen manuale të informacionit jashtë kërkimit. Por me AI, Google do të jetë mjaft i mirë në ofrimin e një orari bazë udhëtimi, sugjerime javore për vaktet ose rekomandimet e shpejta të restoranteve. AI në thelb po jep vetëm një version më kompleks dhe më të aftë të asaj që Google po bënte tashmë.

Por me AI që përparon kaq shpejt, nuk ka gjasa që ne të kthehemi. AI është këtu për të qëndruar, ju pëlqen apo jo.

LEXO EDHE:

Back to top button