Si të bëni përshtypje në intervistën tuaj të ardhshme të punës?

Nëse qëllimi juaj i ardhshëm i madh është të gjeni punën tuaj të parë ose të ndryshoni vendin e punës, ne kemi këshilla për ju.

Vetë mendimi për t’ju dhënë mundësinë për të intervistuar për një punë mund të jetë frikësues. Kjo është arsyeja pse është e rëndësishme të përgatiteni mirë përpara se të shkoni në një intervistë me një punëdhënës të mundshëm. Përgatitja e mirë është gjysma e punës së bërë.

Përpara intervistës aktuale të punës, duhet të keni një CV të rregullt dhe moderne, një letër të fuqishme motivimi dhe/ose një aplikim të detajuar për punësim. Që në momentin që mësoni se jeni ftuar në një intervistë pune, përgëzoni veten për një tjetër hap të suksesshëm që ju afron me qëllimin tuaj, që në këtë rast është punësimi.

Si fillim, përpara se të shkoni në një intervistë pune, hulumtoni punëdhënësin për të gjetur sa më shumë informacion të jetë e mundur dhe kështu të keni një pamje më të qartë të pozicionit për të cilin po aplikoni dhe çfarë pritet nga ju në vendin e punës.

Një nga këshillat më të rëndësishme është të relaksoheni përpara bisedës aktuale. Stresi dhe frika nuk janë të dëshirueshme, pasi ato vetëm mund të shkatërrojnë mundësinë tuaj të shkëlqyer të punës.

Punëdhënësi i duhur do ta kuptojë nervozizmin tuaj si dëshirë për t’u bërë pjesë e ekipit, por frika e tepërt mund ta bëjë punëdhënësin të dyshojë se nuk dini si t’i trajtoni situatat stresuese.

Nëse tregoni dëshirë dhe pasion për punën, nuk do të lini përshtypje të keqe, por një interesim të madh, i cili do ta kënaqë shumë punëdhënësin tuaj të ardhshëm.

Gjithashtu, humori dhe fytyra e qeshur janë shumë të rëndësishme në punësim, veçanërisht nëse po aplikoni për një punë në industrinë e shërbimeve ose keni nevojë të ndërveproni me kolegët çdo ditë.

Asnjëherë mos flisni keq për vendin tuaj të vjetër të punës. Të jep përshtypjen se dëshiron të flasësh keq për njerëzit me të cilët dikur kalonit kohë dhe se do të flisni keq për punëdhënësit e ardhshëm.

Dhe së fundi, i rëndësishëm është komunikimi joverbal, i cili “mbart” 70% të komunikimit total. Kështu që përpiquni të qëndroni të qetë. Mos e shmangni kontaktin me sy, pasi kjo do të tregojë se nuk jeni gati për punë.

LEXO EDHE:

Back to top button