Titaniku po rikthehet nga thellësia. Kopje e madhe e Titanikut, synim për një destinacion të ri turistik në Kinë!

 

Titaniku po kthehet nga thellësia, më shumë se një shekull pas udhëtimit të tij të fatit të parë, në një park kinez pa dalje në det, ku turistët së shpejti mund të akomodohen në anijen kopje Titanik. Mbështetësi kryesor i projektit u frymëzua për të rikrijuar mjetin lundrues më famëkeq në botë nga hiti i vitit 1997 me të njëjtin emër – dikur filmi me fitim më të lartë në botë dhe shumë i popullarizuar në Kinë.

Anija luksoze origjinale, më e madhja në kohën e saj dhe e markuar si “e pa fundosshme” nga pronarët e saj, është bërë fjalia kryesore që kur u zhyt në thellësitë e Atlantikut në 1912 pasi goditi një ajsberg, duke lënë më shumë se 1500 njerëz të vdekur. Investitori Su Shaojun thotë se ai ishte i motivuar për të financuar kopjimin e guximshëm, me gjatësi prej 850 metra për të mbajtur gjallë kujtimet e Titanikut.

“Shpresoj që kjo anije të jetë këtu pas 100 ose 200 vjetësh,” tha Su. “Ne jemi duke ndërtuar një muze për Titanikun.”

Janë dashur gjashtë vjet – më shumë sesa ndërtimi i Titanikut origjinal – plus 23,000 tonë çelik, më shumë se njëqind punëtorë dhe një çmim të majmë prej një miliard juan (153.5 milion dollarë). Gjithçka, nga dhoma e ngrënies te kabinat luksoze dhe madje edhe dorezat e derës janë të modeluar nga Titanikun origjinal.

Ata po bëjnë formën e Titanik-ut në pjesën qendrore të një parku tematik të provincës Sichuan më shumë se 1.000 kilometra (620 milje) larg detit. Pjesa ku do vendoset anija kopje, përmban një kopje të portit Southampton të James Cameron të vitit 1997, ku personazhi imagjinar i Leonardo DiCaprio Jack kërcen nga gëzimi në bord pasi fitoi biletën e tij në një bast.

Autobusët turistikë përsërisin melodinë e filmit, Celine Dion “My heart will go on”. Kushton deri në 2,000 juanë (rreth 150 dollarë) për të kaluar një natë në anije për “shërbimin e lundrimit me pesë yje”, thotë Su, duke shtuar se me një motor me avull që funksionon, mysafirët do të ndiejnë se janë vërtet në det.

Por edhe para hapjes, kopja ka tërhequr shumë polemika. Përdoruesit në internet kanë pyetur nëse anija e famshme do të tërheqte turistë duke pasur parasysh katastrofën që goditi frymëzimin e saj në jetën reale.

Të tjerët kishin frikë se do të bashkohej me projektet e tjera ambicioze të ndërtimit kinez – përfshirë një kopje të 2008 të USS Enterprise, një aeroplanmbajtës amerikan, i cili kushtoi mbi 18 milion dollarë dhe u braktis menjëherë pasi u hap.

Por Su shpreson që më shumë se pesë milion vizitorë në vit do të vijnë për të parë Titanikun e tij. “Ky vëllim turistik duhet të garantojë kthimin e investimit tonë,” shtoi ai. Menaxheri i projektit Xu Junnian tha se mendonte se ishte e rëndësishme të ruhej kujtesa e anijes. “Rëndësia më e madhe e ndërtimit të kësaj anije është të çosh përpara dhe të trashëgosh shpirtin e madh të Titanikut,” tha ai.

“Dëshira jonë më e madhe është që Jack, Rose dhe James Cameron në ceremoninë e inaugurimit,” tha Su.

LEXO EDHE:

Back to top button