Treni FluxJet “fluturon” me 1000 km/h dhe rri pezull në ajër

Investimet janë të mëdha, por investimi jep rezultat për shkak të uljes drastike të kohës së udhëtimit, mbrojtjes së mjedisit dhe transportit më të lehtë të mallrave, sqaron kompania Transpod.

Kanadaja mund të marrë së shpejti një tren që udhëton me 1000 kilometra në orë dhe është shumë më i sigurt për mjedisin dhe më miqësor ndaj mjedisit sesa transporti autostradë që supozohet të zëvendësojë pjesërisht për shumë udhëtarë.

Gjatë gushtit, kompania startup Transpod prezantoi FluxJet – një tren që do të lëvizë në një tub vakum (kjo nuk është e re, por sigurisht që është një hap domethënës për Kanadanë dhe atë pjesë të Amerikës së Veriut, por në Kinë ka pasur një MAGLEV stërvit për ca kohë).

Nëse ky propozim zbatohet, një tren dhe aeroplan hibrid, pra një mjet transporti që noton pak mbi tokë, do të lidhë qytetet e largëta dhe do të shkurtojë kohën e udhëtimit në më pak se një orë, shkruan Euronews. Biletat do të kushtojnë më pak se një biletë avioni, tha Transpod.

Si do të funksiononte FluxJet?

Dizajni bazohet në fizikën që kompania pretendon se është e ngjashme me idenë e hiperloop të Elon Musk, ku një automjet elektrik udhëton me shpejtësi jashtëzakonisht të larta në një tub me presion të ulët. Karrocat do të fluturojnë dhe do të mbahen në ajër nga magnetët dhe një lloj rryme motori elektrik. Mungesa e tërheqjes aerodinamike do të thotë se ata, edhe hipotetikisht, mund të arrijnë shpejtësi jashtëzakonisht të larta.

Edhe pse tingëllon si fantashkencë, nëse do të bëhet realitet varet vetëm nga zhvillimi i teknologjisë së re. Sidoqoftë, në ngjarjen e zbulimit, Transpod ishte në gjendje të demonstronte një prototip të zvogëluar. Treni një ton u ngrit, udhëtoi dhe u ul në kornizën udhëzuese.

“Teknologjia është e provuar dhe ne kemi besimin e investitorëve, qeverisë dhe partnerëve për të vazhduar përpjekjet tona për të ripërcaktuar transportin në mënyrë efikase,” tha CEO i Transpod, Sebastien Gendron.

Investitorët kanë siguruar deri më tani 550 milionë euro për projektin.

Kanadaja aktualisht ka një sistem hekurudhor joefikas dhe të vjetëruar. Asnjë nga trenat e tyre nuk është i shpejtë dhe vetëm një pjesë e vogël e rrjetit është elektrizuar. Nëse planet e kësaj kompanie mund të realizohen, FluxJet do ta ndryshonte gjithë këtë. Kompania planifikon një rrjet tubash në të gjithë Kanadanë, me stacione në qytetet e mëdha.

Çdo tub do të jetë në gjendje të transportojë 54 pasagjerë dhe dhjetë tonë ngarkesë. Biletat do të kushtojnë 44 për qind më pak se biletat e avionit, pretendon kompania.

Projekti aktualisht është në fazën e kërkimit dhe zhvillimit, pas së cilës do të fillojë të kërkohet blerja e tokës. Faza e parë e planifikuar do të transportojë pasagjerë midis qyteteve Calgary dhe Edmonton, në një itinerar prej rreth 300 kilometrash. Nëse është i suksesshëm, treni do të shkurtojë udhëtimin nga tre orë në 45 minuta. Faza e parë do të merrte një të tretën e trafikut nga autostrada që lidh Calgary-n me Edmonton, pretendon kompania – megjithëse është e paqartë se në çfarë po e bazojnë këtë projeksion. Megjithatë, kompania tashmë po kërkon shumë më tej.

“Faza e parë e ndërtimit konsiston në lidhjen e aeroportit Edmonton, i cili është planifikuar të fillojë në fund të vitit 2023, dhe një linjë të plotë që lidh Calgary me Edmonton në 2027”, tha CEO Sébastien Gendron për CNN. Tashmë janë duke u zhvilluar bisedime në Teksas për të lidhur Dallasin me San Antonio, në Emiratet e Bashkuara Arabe për të lidhur Dubain me Abu Dhabin dhe në Australi për të lidhur Sydney me Brisbane, pretendon kompania.

LEXO EDHE:

Back to top button