YouTube po teston një sistem të ri: Zvogëlohen njoftimet për kanalet që përdoruesi i ndjek më rrallë

Shërbimi i videove YouTube po teston një veçori të re që do t'i lejojë përdoruesit të marrin më pak njoftime nga kanalet në të cilat janë abonuar, por që nuk i vizitojnë më shpesh.

Funksioni i ri mund të shpjegohet me një skenar të njohur. Për shembull, disa vite më parë u abonuat në një kanal në YouTube dhe në atë kohë ju pëlqeu aq shumë, saqë i vendosni njoftimet tuaja në “Të gjitha” për të marrë një njoftim në telefonin tuaj sa herë që ndodhte diçka në atë kanal. Megjithatë, me kalimin e kohës, ju bëheni më pak të interesuar për kanalin, por njoftimet vazhdojnë të vijnë. Nuk të intereson më kanali, kështu që njoftimet bëhen një pamje e bezdisshme që thjesht e heq nga ekrani.

Google e di se kjo po ndodh, si dhe faktin që shumë njerëz nuk vendosin të çregjistrohen nga kanali, por thjesht çaktivizojnë njoftimet. Kjo nuk është ideale për kompaninë, kështu që Google po teston një sistem të ri që “me inteligjencë” redukton numrin e njoftimeve nga kanalet në të cilat një përdorues është abonuar, por që nuk i viziton më shpesh.

Funksioni i ri nuk do të ndikojë në kanalet që përdoruesi ende i ndjek rregullisht. Nëse një përdorues viziton një kanal ku ka aktivizuar të gjitha njoftimet, ai do t’i marrë përsëri ato. Megjithatë, sapo ndërveprimi me kanalin të ndalojë, numri i njoftimeve do të ulet me kalimin e kohës, pa pasur nevojë që përdoruesi të ndërmarrë ndonjë veprim. Është një situatë e favorshme, pasi përdoruesi do të marrë më pak njoftime për gjëra që nuk i interesojnë, ndërsa Google do të zvogëlojë shanset që përdoruesi të çaktivizojë plotësisht njoftimet.

Tani për tani, gjithçka është vetëm një provë, kështu që nuk ka asnjë garanci që funksioni do të arrijë të gjithë përdoruesit. Nga ana tjetër, ai vepron si një shtesë e dobishme për YouTube, kështu që do të ishte mirë nëse do të ringjallej plotësisht në shërbimin e njohur video pas fazës së testimit.

LEXO EDHE:

Back to top button