11 minuta kyçe për përdorimin e varur nga AI
11 minuta kyçe për përdorimin e varur nga AI

Microsoft kreu kërkime për të përcaktuar se cilat profesione po ndjejnë tashmë përfitimet e kursimit të kohës nga përdorimi i inteligjencës artificiale.
Rezultatet e një sondazhi të kryer mes përdoruesve të mjetit Kopaylot AI treguan se ata që kursejnë më shumë kohë në ditë janë ata që merren me sigurinë kibernetike, zhvillimin e produkteve, shitjet, mbështetjen teknike, marketingun dhe marrëdhëniet me publikun. Hulumtimet kanë treguar se pasi përdoruesit arrijnë një kursim kohe prej 11 minutash në ditë, ata fillojnë të shohin vlerën e AI dhe krijojnë një zakon për ta përdorur atë.
Vendimmarrja më e shpejtë
Inteligjenca artificiale i bën këto gjëra më të thjeshta, më të shpejta dhe më të mira. Sipas hulumtimit, dy gjëra kyçe ndikojnë më shumë në nivelin e përmirësimit: lloji i punës dhe sasia e të dhënave që njerëzit përdorin. Punët që përfshijnë një sasi të madhe të dhënash, të tilla si analizimi i informacionit të përdoruesit, shohin përmirësimet më të mëdha kur ata fillojnë të përdorin inteligjencën artificiale.
Punonjësit në fushën e sigurisë kibernetike, zhvillimin e produkteve, shitjet, mbështetjen teknike, marketingun dhe marrëdhëniet me publikun janë të parët që dëshmojnë sesi inteligjenca artificiale përmirëson punën e tyre në detyrat e përditshme, ofron mundësi për inovacion, zvogëlon sasinë e punës së përsëritur dhe mundëson vendimmarrje më të informuar dhe më të shpejtë.
Sot, kërcënimet kibernetike kërkojnë vëmendje të vazhdueshme dhe reagime të shpejta. Inteligjenca artificiale ndihmon duke analizuar shumë të dhëna, duke zbuluar modele dhe duke gjetur probleme në kohë reale. Në këtë mënyrë, ai u lejon profesionistëve të IT-së dhe ekspertëve të sigurisë kibernetike të fokusohen në planifikimin dhe reagimin ndaj kërcënimeve më shpejt. AI gjithashtu mund të automatizojë detyra të tilla si monitorimi i kërcënimeve dhe menaxhimi fillestar i incidentit, duke liruar kohën e ekspertëve për hetime më komplekse dhe zhvillim zgjidhjesh. Në shitje, ndërtimi i marrëdhënieve të forta me klientët dhe mbyllja e marrëveshjeve janë kritike për suksesin.
AI po transformon shitjet pasi analizon me shpejtësi të dhënat e klientëve dhe personalizon emailet. Kjo u lë më shumë kohë shitësve që të fokusohen në detyra të rëndësishme dhe t’i përkushtohen ndërtimit të marrëdhënieve me klientët potencialë. Agjentët e shërbimit ndaj klientit përdorin AI për të thjeshtuar ndërveprimet, për të trajtuar kërkesat në mënyrë më efikase dhe për të përmirësuar kënaqësinë e përgjithshme të klientit. Kompanitë që kanë implementuar chatbot të AI thonë se i trajtojnë pyetjet rutinë në mënyrë efikase.
Aftësitë e AI kritike për karrierën
Në marketing dhe marrëdhënie me publikun, inteligjenca artificiale ndihmon në zbulimin e tendencave dhe mundësive të reja, përmes analizës së sasive të mëdha të të dhënave. Mund të shpejtojë detyra të tilla si kontrollimi i tendencave të SEO, hartimi i përmbajtjes, kryerja e hulumtimeve të marketingut dhe planifikimi i lançimit të produkteve.
Më shumë se gjysma e të rinjve të përfshirë në sondazh theksuan se teknologjitë e reja janë kyçe për vendimet e tyre për karrierën, duke treguar se në të ardhmen e afërt aftësitë e AI dhe aksesi në këto aftësi do të jenë çelësi për tërheqjen dhe mbajtjen e talenteve më të mirë.
Ndërsa 79 për qind e drejtuesve e njohin rëndësinë e biznesit të AI, 66 për qind thonë se nuk do të punësonin dikë pa aftësi të AI, ndërsa 71 për qind do të punësonin më mirë një kandidat më pak me përvojë me aftësi të AI sesa një më me përvojë pa. Shumë organizatave u mungojnë ende strategjitë formale të AI, duke i bërë njerëzit të sjellin në punë mjetet e tyre të AI. Rreth 75 përqind e punonjësve në mbarë botën përdorin AI gjeneruese dhe 78 përqind sjellin mjetet e tyre të AI në vendin e punës, shpesh pa pritur që kompanitë të zhvillojnë zgjidhjen e tyre.
AI “përdoruesit e fuqisë”, dmth. ata që përdorin inteligjencën artificiale disa herë në javë përfaqësojnë të ardhmen e fuqisë punëtore. Këta përdorues pretendojnë se AI u kursen më shumë se 30 minuta në ditë dhe 93 për qind e tyre besojnë se AI përmirëson fokusin në detyrat më të rëndësishme. Gjithashtu, 91 për qind thonë se AI i bën ata më të motivuar dhe i lejon ata të shijojnë më shumë punën e tyre.
Nisur nga këto të dhëna, mund të konkludojmë se inteligjenca artificiale po bëhet një mjet kyç në vendin e punës.