6 mashtrimet më të shpeshta në rrjetin social “X” dhe si t’i shmangni ato
Rrjeti social “X” është kthyer në një terren pjelljeje për mashtruesit dhe kriminelët kibernetikë.
Për të mbrojtur veten, është e rëndësishme të njihni llojet e ndryshme të mashtrimeve që ndodhin në këtë rrjet dhe si funksionojnë ato.
Pavarësisht se sa popullor është X si platformë, kërcënimi i mashtrimit është gjithmonë i pranishëm, ndaj është e rëndësishme që përdoruesit të jenë të kujdesshëm.
1. Verifikimi i mashtrimeve phishing
Një nga mashtrimet më të zakonshme në X është phishing, ku mashtruesit përdorin mesazhe të rreme për të mashtruar përdoruesit për të futur detajet e tyre të hyrjes. Përdoruesit që duan të marrin një shenjë verifikimi blu janë veçanërisht të synuar. Mashtruesit shpesh dërgojnë mesazhe që duket se vijnë nga vetë rrjeti, duke premtuar verifikim në këmbim të fjalëkalimeve dhe të dhënave të përdoruesit. Mbrojtja më e mirë është të aktivizoni vërtetimin me dy faktorë dhe të jeni të kujdesshëm me çdo mesazh që kërkon informacion konfidencial.
2. Profilet e verifikuara të shkarkuara
Kur dikush sheh një etiketë blu në një llogari, ata zakonisht besojnë se llogaria është e ligjshme. Sidoqoftë, mashtruesit shpesh shkarkojnë profile të verifikuara për të përhapur mashtrime. Ekziston një rast i njohur nga viti 2020 ku mashtruesit morën llogaritë e Bill Gates dhe Joe Biden me qëllim që të mashtronin përdoruesit për të dërguar Bitcoin. Pra, kontrolloni gjithmonë mesazhet, edhe nga llogaritë e verifikuara, përpara se të reagoni.
3. Mashtrimet kripto
Kriptovalutat janë një objektiv i shpeshtë i mashtrimit “X”. Mashtruesit shpesh imitojnë analistë dhe influencues të njohur të kriptove, duke përhapur informacione të rreme ose duke ofruar “dhurata” në këmbim të pagesës së një sasie të vogël kriptomonedhe. Këto mashtrime janë krijuar për të marrë paratë tuaja dhe për t’u zhdukur. Për të mbrojtur veten, hulumtoni gjithmonë me kujdes çdo projekt kripto dhe tregtoni vetëm në platforma të besuara.
4. Mashtrimet me bot
Një numër i bots-eve operojnë në rrjetin “X”, duke përhapur informacione të rreme dhe lidhje me faqet me qëllim të keq. Bot-et shpesh janë të vështira për t’u dalluar sepse duken si llogari të vërteta, kështu që është e rëndësishme të analizoni me kujdes llogaritë që ju dërgojnë lidhje ose mesazhe. Nëse dyshoni se jeni duke komunikuar me një bot, bllokoni atë dhe raportojeni në rrjet.
5. Mashtrimet mashtruese të shërbimit ndaj klientit
Kur përdoruesit ankohen për një përvojë të keqe me një kompani, mashtruesit shpesh hapin llogari të rreme duke imituar mbështetjen e klientit. Këta mashtrues u kërkojnë përdoruesve t’u dërgojnë atyre informacione private përmes mesazheve direkte. Gjithmonë verifikoni legjitimitetin e llogarisë përpara se të përgjigjeni dhe përdorni kanalet zyrtare të mbështetjes të kompanisë.
6. Mashtrime romantike
Mashtruesit përdorin “X” për të nisur lidhje të rreme dhe për t’i bërë përdoruesit t’u dërgojnë para. Këta mashtrues “romantikë” shpesh përdorin fotografi dhe histori false për të fituar besimin e viktimave të tyre. Jini të kujdesshëm ndaj kujtdo që ju dërgon mesazhe tepër personale duke kërkuar ndihmë financiare.