A e dini se çfarë do të thotë përcaktimi “B” në transmetimet automatike në makinat e reja?
A e dini se çfarë do të thotë përcaktimi "B" në transmetimet automatike në makinat e reja?

Pak makina moderne sot kanë levën e njohur, klasike të transmisionit automatik. Doreza e fortë është zëvendësuar me leva të ndryshme, çelësa, rrota rrotulluese dhe të ngjashme. Por ajo që ka mbetur e njëjtë janë etiketat, më shpesh katër ato themelore.
Pra kemi “P/P” për parkim, pozicionin kur keni parkuar apo ndalur mjetin. Transmisioni automatik më pas bllokon marshet dhe makina sigurohet nga lëvizja e pakontrolluar. Pozicioni “R/Р” tregon të kundërtën, d.m.th. pozicioni kur dëshironi të vozitni në mbrapa. Më poshtë vjen gjithmonë pozicioni “N/H” për neutralin, domethënë kur transmisioni shkëput të gjitha marshet në transmetim, diçka si pozicioni “neutral” në një kambio manuale. Së fundi, kemi “D/D” për ngarje.
Edhe pse këto katër simbole janë të njëjta në të gjithë botën, për të standardizuar përdorimin e tyre dhe për të shmangur gabimet, ka shkronja të tjera që mund të hasim.
Disa vite më parë, shkronja “B/B” u shfaq në transmetimet automatike nën shkronjën “D/D”. Diçka që mund ta shihni shpesh në modelet me teknologji hibride. Emërtimi “B/Б” (frena) do të thotë se kur vozitni në atë pozicion, frenimi rigjenerues, ose siç quhet shpesh “frenimi i motorit”, është shumë më i theksuar.
Qëllimi i pozicionit “B/B” është të ngarkojë baterinë në modelet hibride dhe të kursejë frenimin. Ky pozicion marshi është i dobishëm nëse, për shembull, jeni duke vozitur tatëpjetë për një kohë të gjatë. Më pas pozicioni “B/B” do t’jua lehtësojë shumë punën, ku do të ruajë shpejtësinë duke përdorur frenim më të theksuar të motorit sesa në pozicionin “D/D” dhe, nëse jeni në “hibrid”, do të rifreskojë baterinë. Shkronjën “L” mund ta gjeni edhe në disa vetura, më shpesh ato të destinuara për vozitje jashtë rrugës.
Emërtimi “L/Л -low” funksionon duke e mbajtur motorin e makinës në intervalin më të ulët të shpejtësisë, zakonisht midis marsheve të parë dhe të dytë. Kjo mund të krahasohet me funksionin e një reduktuesi. Ky mjet përdoret më së miri kur hipni në baltë, borë ose rërë dhe kur negocioni ngjitje të pjerrëta ose zbritje të pjerrëta. Së fundi, kemi një shenjë “+/-” pranë shënimit “D” ose “M (manual)”. Është një pozicion që përdoret kur shoferi dëshiron të ndërrojë vetë marshin, duke përdorur të njëjtën levë (para-mbrapa), ose leva speciale pas timonit.