A është e gabuar të menduarit pozitiv?

A është e gabuar të menduarit pozitiv?

Dy studime të publikuara vitin e kaluar hedhin dritë mbi fuqinë e të menduarit pozitiv dhe shmangien e emocioneve negative. Ky mendim është pak befasues duke pasur parasysh se bota e biznesit ushqehet kryesisht me optimizëm dhe vetë-bisedë pozitive.

“Ti mund ta bësh!”, “Mund ta përfundoj në kohë!”, “Mund t’i mbijetoj kësaj maratonë pune!”, janë vetëm disa nga mesazhet motivuese që promovohen. Në një afat të shkurtër, njerëzit në botën e biznesit fitojnë fuqinë e përcaktimit të qëllimeve dhe arritjes së tyre. Shumë biznese janë nisur në një periudhë optimizmi dhe historitë sipërmarrëse janë plot me heronj që, pavarësisht sfidave të shumta, ia dolën me një mendim pozitiv dhe synim për të arritur majat. Ku do të ishte Steve Jobs pa ndjenjën e tij të optimizmit dhe vendosmërisë për të vazhduar punën?

Prekja e pesimizmit

Pra, çfarë nuk shkon me optimizmin? Studimi i parë tregoi se një prekje pesimizmi është një shenjë e një IQ më të lartë dhe realizmit më të madh kur bëhet fjalë për financat dhe shanset për sukses kur filloni një biznes të ri. Siç vëren Dr. Chris Dawson, autori kryesor i studimit, aftësia e ulët njohëse çon në më shumë paragjykime vetë-lajkatare – njerëzit në thelb po mashtrojnë veten. Dhe sikur kjo të mos mjaftonte një shuplakë për optimistët, Dawson vazhdon:

– Shanset për të nisur një biznes të suksesshëm janë të pakta, por optimistët gjithmonë mendojnë se kanë një shans dhe fillojnë biznese që janë të destinuara të dështojnë.

Pra, me gjithë optimizmin, njerëzit e biznesit mund të kenë nevojë të shtojnë pak realizëm apo edhe pesimizëm në mënyrë që të vazhdojnë të ecin në drejtimin e duhur.

Reagimi ndaj emocioneve negative

Studimi tjetër është edhe më interesant. Natyrisht, ato emocione të bezdisshme negative do të vazhdojnë të lindin sepse ne jemi njerëz dhe nuk mund të mos reagojmë ndaj gjërave që na irritojnë, shqetësojnë, alarmojnë, acarojnë, bezdisin ose tërbojnë.

Ajo ku u fokusua studimi i dytë ishte përgjigja jonë ndaj atyre emocioneve negative. Nëse i gjykojmë përgjigjet tona negative emocionale si të gabuara ose të papërshtatshme, atëherë kemi më shumë gjasa të përjetojmë ankth dhe depresion. Nga ana tjetër, nëse i pranojmë emocionet negative si një pjesë normale të jetës, atëherë kemi më shumë gjasa të përjetojmë aspektet e dobishme të atyre ndjenjave. Zemërimi mund të jetë i dobishëm kur na bëhet keq, ankthi mund të na paralajmërojë për sfidat në mjedisin me të cilin duhet të përballemi dhe frika mund të na bëjë të ditur se duhet të jemi të vetëdijshëm për rreziqet.

Të marra së bashku, këto studime na ndihmojnë të kuptojmë se ndërsa optimizmi mund të jetë thelbësor për të filluar diçka, një dozë e shëndetshme realizmi mund të jetë një hap i mirë drejt parandalimit të parashikimeve “jorealiste” të tepruar. Dhe pranimi i frustrimeve që vijnë natyrshëm me ulje-ngritjet e jetës së biznesit, veçanërisht në formën e emocioneve tona negative, do të na ndihmojë të lundrojmë më mirë në jetën tonë të punës. Emocionet janë shenja, të dhëna se diçka nuk është në rregull ose tani, kështu që është mirë t’u kushtoni vëmendje atyre – pa gjykuar.

LEXO EDHE:

Back to top button